Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026 17:40
ΒόλοςΤοπικά

Βόλος: Του έκλεψαν τη μοτοσικλέτα, βρήκε μόνο τον σκελετό της






Με τον σκελετό της μοτοσικλέτας του, η οποία έγινε… ανταλλακτικά από νεαρούς δράστες, έμεινε Βολιώτης, ο οποίος την είχε παρκάρει έξω από το σπίτι του στην οδό Ανθίμου Γαζή. Όταν οι δράστες ταυτοποιήθηκαν και εντοπίστηκαν ήταν πλέον αργά. Η μοτοσικλέτα είχε γίνει φύλλο και φτερό.

Η υπόθεση κλοπής εξετάστηκε το μεσημέρι από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Βόλου. Αφορά σε κλοπή δίκυκλης μοτοσικλέτας που είχε γίνει τον Φεβρουάριο του 2025, από την οδό Ανθίμου Γαζή. Το όχημα ήταν παρκαρισμένο έξω από το σπίτι του απ’ όπου και κλάπηκε από δύο 21χρονους.

Οι νεαροί δράστες μετέφεραν τη μοτοσικλέτα σε σημείο στην Μαγνήτων με Αχιλλέως και άρχισαν σιγά – σιγά να την ξεγυμνώνουν. Μέχρι να ταυτοποιηθούν και να εντοπιστεί το όχημα, η μοτοσικλέτα δεν είχε ούτε φώτα, ούτε φλας, έλειπε όλο το μπροστινό μέρος, ακόμη και οι πινακίδες κυκλοφορίας και το βαλιτσάκι και αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη της ένας… σκελετός.

Τη δραστηριότητα των δύο 21χρονων φαίνεται να έπιασε κάμερα ασφαλείας. Μέσω βιντεοληπτικού υλικού, αστυνομικοί κατάφεραν να ταυτοποιήσουν τους δράστες και να τους εντοπίσουν. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία και παραπέμφθηκαν σε δίκη.

Όμως δικάστηκαν ερήμην. Κανένας από τους δύο δεν βρέθηκε στο εδώλιο. Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Βόλου τους έκρινε ένοχους και τους καταδίκασε ερήμην σε ποινή φυλάκισης 22 μηνών μετατρέψιμη προς 10 ευρώ την ημέρα και επέβαλε χρηματική ποινή 400 ευρώ, δίνοντάς τους όμως το δικαίωμα να ασκήσουν έφεση με αναστέλλουσα ιδιότητα.