Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024 11:26
ΒόλοςΤοπικά

Η Ζέττα Μακρή για το πρόγραμμα ERASMUS «Get Part»






Η υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή απηύθυνε χαιρετισμό στην εκδήλωση του Δήμου Παλλήνης με θέμα την «Ατομική και Συλλογική ευθύνη», που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το 2ο Γυμνάσιο Γέρακα, την Πέμπτη 22 Απριλίου 2021, Παγκόσμια Ημέρα Γης.

Η κ. Μακρή ανέφερε στον χαιρετισμό της : «Είναι τιμή για μένα να παρευρίσκομαι στην εκδήλωσή σας, ειδικά σήμερα που τιμούμε την Παγκόσμια Ημέρα της Γης.

Χαιρετίζω με ιδιαίτερη χαρά το 2ο Γυμνάσιο Γέρακα, που είναι το μοναδικό ελληνικό σχολείο που συμμετέχει ως εταίρος σε ERASMUS PLUS KA3, ένα Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα που ενισχύει θέματα μεταρρυθμίσεων πολιτικής.

Στο πλαίσιο του καθοριστικού ρόλου που διαδραματίζει το σύγχρονο σχολείο στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών, εσείς, οι μαθητές και οι μαθήτριες του “BE PART” ευαισθητοποιήστε ως προς την πολιτική σας ιδιότητα, κινητοποιείστε, συμμετέχετε ατομικά ή συλλογικά σε δράσεις και εκδηλώσεις, αναλαμβάνετε πρωτοβουλίες, εκφράζετε και ανταλλάσσετε απόψεις, γίνεστε εθελοντές και προετοιμάζεστε για τη μελλοντική συμβολή σας στην κοινωνία ως υπεύθυνοι, ενεργοί και δημοκρατικοί πολίτες.

Το Υπουργείο Παιδείας ενθαρρύνει και επιβραβεύει με κάθε τρόπο τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών σε Εκπαιδευτικά Προγράμματα, που σχετίζονται με τις κοινωνικές δεξιότητες του ενεργού πολίτη, όπως την ενσυναίσθηση και την αλληλεγγύη, την ενίσχυση του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, την οικοδόμηση θετικών και υγιών διαπροσωπικών σχέσεων σε τοπικό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.

Συμμετέχουμε στην Ευρωπαϊκή αυτή Σύμπραξη, υποστηρίζουμε και ενισχύουμε με ενθουσιασμό το καινοτόμο Πρόγραμμα “BE PART”, διότι προωθεί την ενσωμάτωση στην εκπαίδευση, τη συμμετοχική εκπαίδευση, την ενίσχυση των ικανοτήτων του δημοκρατικού πολίτη και την προώθηση κοινών αξιών.

Σας συγχαίρω από καρδιάς για τις πολύμηνες δράσεις σας αλλά και για το γεγονός ότι προωθείτε τις Καλές Πρακτικές του ERASMUS PLUS KA3 με τον τίτλο “BE PART” ενός Έργου, που εκφράζει τις νεότερες παιδαγωγικές προσεγγίσεις για τη συμβολή της εκπαίδευσης στη δημιουργία «ενεργών πολιτών».