Τετάρτη, 8 Οκτωβρίου, 2025 17:37
ΜαγνησίαΤοπικά

Αυλαία για την Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών «ANUGA 2025» – Αξιόλογη η συμμετοχή του Επιμελητηρίου Μαγνησίας [εικόνες]

Η φετινή συμμετοχή του Επιμελητηρίου Μαγνησίας που στόχο έχει την στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων και την προβολή – προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους πλαισιώθηκε από έξι επιχειρήσεις του κλάδου, γνωστές για την δραστηριότητά τους στην περιοχή.

Πιο συγκεκριμένα, τα μέλη του Επιμελητηρίου που έλαβαν μέρος είναι τα εξής:

– ΧΑΡΜΑΝΗΣ Ι. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΕ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

– ΒΑΒΛΙΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ – ΔΗΜΗΤΡΑ, ΣΥΣΚΕΥΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ-ΣΠΟΡΕΛΑΙΩΝ

– ΚΑΝΤΙΚΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΣΤΡΑΚΑΣ

– ΦΩΤΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ-ΕΜΠΟΡΙΟ ΞΗΡΩΝ ΚΑΡΠΩΝ

– ΛΥΧΝΑΡΑΣ ΒΕΡΓΙΝΑ ΑΕ, ΕΜΠΟΡΙΟ-ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ-ΕΞΑΓΩΓΗ ΕΛΑΙΩΝ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ-ΠΟΛΤΟΥ ΕΛΙΑΣ κλπ

– ΙΒΚ ΤΡΟΦΙΜΑ ΙΚΕ, ΠΑΡΑΓΩΓΗ & ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΡΙΓΑΝΗΣ

Οι επιχειρήσεις φιλοξενήθηκαν σε δύο περίπτερα του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, που παρείχε ταυτόχρονα τουριστική προβολή της περιοχής, ενώ τα έξοδά τους καλύφθηκαν από τον φορέα, αλλά και την Περιφέρεια Θεσσαλίας αντίστοιχα.

Η ANUGA θεωρείται η μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση τροφίμων –ποτών στον κόσμο. Πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια στο Koelnmesse της Κολωνίας στη Γερμανία, σε εκθεσιακό χώρο 300.000 τετραγωνικών μέτρων και αποτελεί σημείο αναφοράς για την παγκόσμια γαστρονομία.

Συμμετείχαν περίπου 8.000 εκθέτες από 110 χώρες και μέσω των προϊόντων τους αναδεικνύονται οι  τάσεις στη διεθνή αγορά τροφίμων, οι καινοτομίες και ο σύγχρονος σχεδιασμός προϊόντων και συσκευασίας, με ειδική αναφορά σε βιολογικά προϊόντα και αγορές Halal / Kosher.

Κοντά στους εκθέτες-επιχειρηματίες βρέθηκαν για την καλύτερη υποστήριξη της Έκθεσης ο Β’ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας κ. Απόστολος Οντόπουλος και ο Γενικός Γραμματέας του φορέα κ. Βασίλης Ζαχείλας.

Στο περιθώριο των ημερών είχαν συνάντηση και με τον Γενικό Γραμματέα Αγροτικής Πολιτικής και Διεθνών Σχέσεων κ. Αντώνιο Φιλιππή, όπου μεταξύ άλλων εξετάστηκε η μεθοδολογία της προώθησης εγχώριων και τοπικών προϊόντων και υπηρεσιών στην διεθνή αγορά.

ΔΕΙΤΕ ΕΙΚΟΝΕΣ: