Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024 06:50
Τοπικά

Νεο πλήγμα Αγοραστού κατά Βόλου και Καρδίτσας για να ευνοήσει τη Λάρισα! – Καταγγελία του πρώην Δημάρχου Σοφάδων






«Aναγκαιότητα η νότια Θεσσαλική οδός: Βόλος – Φάρσαλα –Σοφάδες – Ε65»

Νέα αποκάλυψη για την εχθρική στάση Αγοραστού έναντι του Βόλου και την αντίστοιχη εξοργιστική μεροληψία του υπέρ της Λάρισας, με την προκλητική, μάλιστα, στήριξη των εδώ υποτακτικών του που υποδύονται τους περιφερειακούς συμβούλους Μαγνησίας (καλά για την δήθεν αντιπεριφερειάρχη ούτε λόγος να γίνεται, έχει φωτογραφίσεις…), έρχεται στο φως, αυτή τη φορά από την…Καρδίτσα και συγκεκριμένα τις Σοφάδες!

Συγκεκριμένα με άρθρο – παρέμβαση του, ο πρώην Δήμαρχος Σοφάδων και νυν επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του δημοτικού συμβουλίου Σοφάδων, Μπάμπης Παπαδόπουλος, καταγγέλλει την εγκατάλειψη του οράματος τριών δεκαετιών για τη σύνδεση των λιμανιών του Βόλου με την Ηγουμενίτσα, με τη διαφαινόμενη πρόθεση ο στόχος να υλοποιηθεί από τον αυτοκινητόδρομο Λάρισας – Τρικάλων επειδή «βολεύει» περισσότερο τη Λάρισα σε βάρος ολόκληρης της νότιας Θεσσαλίας που συρρικνώνεται και μαραζώνει…
Οπως σημειώνει «Τα οφέλη που θα δημιουργηθούν για ολόκληρη τη νότια Θεσσαλία και όχι μόνο για το λιμάνι του Βόλου και το Αεροδρόμιο Αλμυρού είναι πολλαπλά και σε κάθε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο»

Πιο αναλυτικά στο άρθρο αναφέρει τα εξής:.

Αναμφίβολα η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) δίνει προοπτική σε μια μεγάλη γεωγραφική περιοχή που η οδική της απομόνωση αποτελούσε βασικό ανασταλτικό παράγοντα ανάπτυξης, υπογραμμίζει ο πρώην Δήμαρχος Σοφάδων και νυν επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του δημοτικού συμβουλίου Σοφάδων Μπάμπης Παπαδόπουλος, σε σχετικό άρθρο-παρέμβαση του.
Ο κ. Παπαδόπουλος στο άρθρο- παρέμβαση αναφέρει ότι: «Αυτός ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος που επί δεκαετίες διεκδικήθηκε φαίνεται ότι μπαίνει πλέον σε φάση ολοκλήρωσης. Ακόμα και για το βόρειο τμήμα του (Τρίκαλα – Εγνατία) που τα κατασκευαστικά δεδομένα (χρηματοδότηση, χάραξη κλπ) είναι ασαφή. Η υπάρχουσα ισχυρή αυτοδιοικητική πίεση, όπως φάνηκε από την πρόσφατη (9/10/2016) επιτυχημένη συνάντηση στα Τρίκαλα όλων των εμπλεκόμενων αυτοδιοικητικών στελεχών αλλά και βουλευτών, παγιώνει την αισιοδοξία ότι θα βρεθούν οι κατάλληλες λύσεις έτσι ώστε την επόμενη πενταετία να ολοκληρωθεί και το τμήμα Τρίκαλα – Εγνατία.
Απομένει όμως μια σοβαρή εκκρεμότητα: Η σύνδεση του Βόλου με τον Ε65 η οποία ολοκληρώνει τον οδικό Άξονα Βόλος – Ηγουμενίτσα που θα ενώσει τα δυο λιμάνια. Το 2012 σε κοινή μας δήλωση οι τότε Δήμαρχοι Σοφάδων, Φαρσάλων και Αλμυρού είχαμε μιλήσει για την αναγκαιότητα της «νότιας Θεσσαλικής οδού» που θα ενώσει το λιμάνι του Βόλου και το αεροδρόμιο του Αλμυρού με τον Ε65, στο ύψος των Σοφάδων, και από εκεί με την Ηγουμενίτσα. Νωρίτερα, το 2010, οι τότε Νομάρχες Καρδίτσας και Μαγνησίας προέβαλαν με κοινές τους δράσεις την αναγκαιότητα της συγκεκριμένης σύνδεσης. Την ίδια χρονιά, στο 2ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Ν. Καρδίτσας (Φεβρουάριος 2010) παρουσιάστηκε η ερευνητική εργασία των Σερ. Πολύζου, επίκουρου καθηγητή του Παν/μίου Θεσσαλίας και Ευθ. Νάκα, Πολιτικού Μηχανικού MSc όπου αναλύθηκαν οι θετικές αναπτυξιακές επιπτώσεις που θα προκληθούν στο νότιο τμήμα της Θεσσαλίας απ’ όπου θα διέλθει ο αυτοκινητόδρομος.
Τι έγινε όμως και κανένας πλέον δεν μιλάει για το στόχο αυτό; Εγκαταλείφθηκε το όραμα τριών δεκαετιών για τη σύνδεση των λιμανιών του Βόλου με την Ηγουμενίτσα; Ή μήπως αυτός ο στόχος θα υλοποιηθεί από τον αυτοκινητόδρομο Λάρισας – Τρικάλων επειδή «βολεύει» περισσότερο τη Λάρισα σε βάρος ολόκληρης της νότιας Θεσσαλίας που συρρικνώνεται και μαραζώνει;
Τα οφέλη που θα δημιουργηθούν για ολόκληρη τη νότια Θεσσαλία και όχι μόνο για το λιμάνι του Βόλου και το Αεροδρόμιο Αλμυρού είναι πολλαπλά και σε κάθε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο. Ως τέτοια θα μπορούσαν να αναφερθούν ανάμεσα στα πολλά άλλα η:
1. δημιουργία ευνοϊκότερων συνθηκών για νέες επενδύσεις,
2. δημιουργία ευνοϊκότερων συνθηκών για υπάρχουσες επιχειρήσεις,
3. δημιουργία ανταγωνιστικότερης οικονομίας,
4. δημιουργία προοπτικήςγια νέες θέσεις εργασίας,
5. δημιουργία προϋποθέσεων για την αύξηση της χειμερινής και θερινής τουριστικής πελατείας,
6. βελτίωση της ενδοθεσσαλικής σύνδεσης και ενδυνάμωση της Θεσσαλικής συνοχής κ.λ.π.
Εκείνο που πρέπει ιδιαίτερα να τονιστείείναι ότι η Θεσσαλία κι ο τόπος μας μέσα απ’ την κατασκευή του δρόμου Βόλος – Σοφάδες – Ε65 θα κερδίσει τη δημιουργία μιας καινούριας προοπτικής κι ενός νέου οράματος. Η νότια Θεσσαλική οδός μπορεί να αποτελέσει το πρώτο κομμάτι για τη σύνδεση της ανατολικής Ελλάδας με την δυτική μέσω του άξονα: Βόλος – Φάρσαλα – Σοφάδες – Σμόκοβος – Ρεντίνα – Καρπενήσι – Αγρίνιο.
Η δημοτική μας παράταξη θα αναλάβει πρωτοβουλίες έτσι ώστε στο επόμενο διάστημα να θέσει το συγκεκριμένο ζήτημα σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και θεσμούς προκειμένου να διερευνηθεί η δυνατότητα δημιουργίας προϋποθέσεων συνεργασίας για το σχεδιασμό, την υποστήριξη και τη διεκδίκησή του»