Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024 13:24
Τοπικά

Καταγράφονται πολλά προβλήματα στις ανταποκρίσεις του ΕΚΑΒ Βόλου

Λίγες μόνο εβδομάδες λειτουργίας, μετά και την μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ από τον Βόλο στη Λάρισα, χρειάστηκαν για να προκύψουν ήδη πάρα πολλά προβλήματα.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο των εργαζομένων του ΕΚΑΒ στον τομέα του Βόλου Κώστα Χατζησταματίου οι κλήσεις των περιστατικών πολλαπλασιάστηκαν. Σύμφωνα με τους εργαζόμενους το κέντρο όταν καλείται να διευθετήσει ένα περιστατικό που συνέβη στην Μαγνησία με το πλήρωμα του ασθενοφόρου πολλές φορές χρειάζεται να μιλήσει στο τηλέφωνο με τους συγγενείς του ασθενή για να το κατευθύνει σωστά, καθώς δεν γνωρίζουν οι άνθρωποι του κέντρου επακριβώς τις εν λόγω περιοχές.Οι εργαζόμενοι ζητούν «επιπλέον προσωπικό για να βγει ο φόρτος του τηλεφωνικού κέντρου καθώς το κέντρο μετά την μεταφορά επιβαρύνθηκε με επιπλέον περιστατικά και κλήσεις ημερησίως.
Καταγράφονται πολλά προβλήματα ανταπόκριση του ΕΚΑΒ Βόλου στα περιστατικά