Σάββατο, 27 Ιουνίου, 2026 06:26
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ντου του ΠΑΜΕ στο περιφερειακό συνέδριο Δυτικής Αττικής






Ντου στο περιφερειακό συνέδριο Δυτικής Αττικής έκανε το ΠΑΜΕ, ενώ στο βήμα του ομιλητή ήταν η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου.