Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου, 2025 18:06
ΜαγνησίαΤοπικά

Βόλος : Συναγερμός στους ξενοδόχους για πελάτη – «φαντομά»






Θύμα απατεώνα, ο οποίος εμφανίστηκε στο ξενοδοχείο ως πελάτης, κοιμήθηκε πέντε ολόκληρα βράδια, έκανε κατανάλωση τρώγοντας και πίνοντας και έφυγε… νύχτα, έπεσε ιδιοκτήτης ξενοδοχείου στην ευρύτερη περιοχή του Βόλου. Το περιστατικό έχει σημάνει συναγερμό στην Ενωση Ξενοδόχων Μαγνησίας, μέλη της οποίας έχουν μπει στο στόχαστρο επιτηδείων.

Το περιστατικό έγινε τις προηγούμενες ημέρες. Στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου πέριξ του Βόλου εμφανίστηκε ένας άντρας, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι επισκευάζει την κύρια κατοικία του και ότι μέχρι να τελειώσουν οι εργασίες θα έμενε στο ξενοδοχείο. Παρέδωσε μάλιστα και την ταυτότητά του στη ρεσεψιόν, μαζί με στοιχεία του και κατέλυσε στο ξενοδοχείο, χωρίς να δώσει καν προκαταβολή.

Πήρε το κλειδί του δωματίου του και κατέλυσε. Ο πελάτης διανυκτέρευσε πέντε ολόκληρα βράδια, φορτώνοντας τον λογαριασμό του δωματίου του με καταναλώσεις. Κοιμόταν, έτρωγε και έπινε, χωρίς να κινεί υποψίες μέχρι που ένα βράδυ εξαφανίστηκε.

Από το ξενοδοχείο επιχείρησαν να επικοινωνήσουν μαζί του στο τηλέφωνο που είχε δηλώσει, αλλά κανείς δεν απαντούσε. Είχε απλώς εξαφανιστεί.

Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για τον συνταξιούχο 48χρονο αξιωματικο της Αεροπορίας που πρόσφατα καταδικάστηκε για Ενδοοικογενειακή βία κατά της μητέρα του όπως και για κλοπή σε κεντρικό περίπτερο του Βόλου.Παράλληλα είναι σε ισχύ οι περιοριστικούς όροι που του έχουν καταλογιστεί ώστε να μην πλησιάζει την μητέρα του και πρόσφατα μάλιστα προέβη και και σε ρύθμιση των δύο ποινών όπου είναι χρηματικές

Το περιστατικό σήμανε συναγερμό στην Ενωση Ξενοδόχων Μαγνησίας, η οποία ενημέρωσε τα μέλη της για τη δράση του επιτήδειου, ο οποίος φέρεται να είναι γνωστός στις διωκτικές αρχές, καθώς έχει απασχολήσει και για περιστατικά κλοπών.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ενωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, Γιώργο Ζαφείρη, δεν είναι πρώτη φορά που ξενοδόχος πέφτει θύμα πελάτη που γίνεται… φαντομάς. Κάποιοι χρησιμοποιούν ως πρόφαση δήθεν εργασίες ανακαίνισης στο σπίτι τους και κάποιοι άλλοι ότι έχουν πέσει θύματα διαρρήξεων.

Πάντως όπως επισημαίνει ο κ. Ζαφείρης, η μεγαλύτερη πληγή είναι οι τηλεφωνικές απάτες. Επιτήδειοι τηλεφωνούν για να κάνουν κράτηση για μεγάλο χρονικό διάστημα, ζητούν αριθμό τραπεζικού λογαριασμού για να καταθέσουν το αντίτιμο και στη συνέχεια τηλεφωνούν υποστηρίζοντας ότι λόγω έκτακτης κατάστασης δεν θα καταλύσουν τελικώς στο ξενοδοχείο και ζητούν τα χρήματά τους πίσω. Αυτό συνήθως το κάνουν μέσα στο Σαββατοκύριακο υποστηρίζοντας ότι έχουν προχωρήσει σε κατάθεση και ότι δεν εμφανίζονται τα χρήματα λόγω μη λειτουργίας των τραπεζών Σαββατοκύριακο και ζητούν να τους καταθέσουν τα χρήματα μέσω κάρτας. «Εχουμε ενημερώσει τα μέλη μας και τους έχουμε συστήσει να κάνουν επιστροφή χρημάτων μόνο εφόσον έχουν εμφανιστεί χρήματα στον λογαριασμό τους και προς τον ίδιο λογαριασμό από τον οποίο εμφανίστηκαν. Δεν δίνουμε προσωπικούς κωδικούς σε κανέναν», τονίζει ο κ. Ζαφείρης.