Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024 07:32
LIFE

Τηλεθέαση: Το «μυστικό» της επιτυχίας του MasterChef 4 -Γιατί είναι πιο δημοφιλές κι από το GNTM 2






Η έλευση του MasterChef 4 στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης προκάλεσε τεκτονικές αναταράξεις στο τηλεοπτικό σκηνικό, καθώς ξεκινά το δεύτερο μισό της σεζόν.

Το μαγειρικό show που δεν έχει προβάλει παρά μόνον το πρώτο μέρος των οντισιόν, δείχνει να έχει πολύ μεγάλη δυναμική στους πίνακες τηλεθέασης. Το «μυστικό» του MasterChef 4 είναι πως η μαγειρική – και σε αυτό το πρώτο μέρος οι ιστορίες των διαγωνιζομένων – έλκουν στο STAR διαφορετικά κοινά.

Ενώ για παράδειγμα το GNTM 2 ήταν γυναικεία υπόθεση, η τηλεθέαση στο MasterChef 4 διαπερνά όλες τις ηλικίες και κυρίως, απευθύνεται τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες. Για παράδειγμα τη Δευτέρα, το MasterChef 4 είδε τα ποσοστά του στις γυναίκες 18-54 να χτυπούν 54,7%, ωστόσο και οι άνδρες ηλικίας μεταξύ 25 και 44 ετών, συντονίστηκαν στο STAR σε ποσοστό 42%.

Το μυστικό αυτό της… επιτυχίας στην τηλεθέαση φαίνεται πως διαθέτει και η σειρά «Άγριες Μέλισσες», που συγκεντρώνει άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίες στον ΑΝΤ1 μετά τις 23.00.

Η τηλεθέαση της Τρίτης για MasterChef 4 και «Άγριες Μέλισσες»

Την Τρίτη, το σκηνικό της τηλεθέασης παρέμεινε σταθερό. Από τις 21.00 και μετά, το MasterChef 4 τραβούσε σαν μαγνήτης τους περισσότερους τηλεθεατές, αποσπώντας μερίδιο τηλεθέασης 34,8% στο δυναμικό κοινό. Σύμφωνα με τα προσωρινά νούμερα τηλεθέασης της Nielsen, το μαγειρικό show άγγιξε σε τέταρτο το 41,5%.

Από κοντά και η σειρά «Άγριες Μέλισσες», που αποτελεί το μόνο ανάχωμα στην επέλαση του MasterChef 4 στους πίνακες τηλεθέασης. Το σίριαλ του ΑΝΤ1 σημείωσε μερίδιο τηλεθέασης 29,3%, ενώ προπορεύτηκε του μαγειρικού show λίγο πριν το φινάλε, σημειώνοντας στο τελευταίο τέταρτο ποσοστό 38%.

 

 

Πηγή: iefimerida.gr