Ψυχαγωγία

Τηλεθέαση: Το MasterChef 4 νίκησε «κατά κράτος» τις «Αγριες Μέλισσες»

Η πρώτη μέρα του Bootcamp στο MasterChef 4 έδωσε ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στην εκπομπή που βρέθηκε στην πρώτη θέση της τηλεθέασης.

Από την πρώτη μέρα του νέου κύκλου, το MasterChef 4 δείχνει μεγάλη δυναμική στους πίνακες της Nielsen. Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, το μαγειρικό σόου καταφέρνει να προσελκύει όλα τα τηλεοπτικά κοινά, τόσο άνδρες, όσο και γυναίκες και κυρίως τις νεαρές ηλικίες, κάτι που του δίνει σημαντικό πλεονέκτημα στην υπόθεση τηλεθέαση.

To MasterChef 4 έκαμψε την αντίσταση των «Άγριων Μελισσών» στην τηλεθέαση

Η μεγάλη τηλεοπτική κόντρα στην τηλεθέαση, είχε κάθε βράδυ δύο διεκδικητές. Από τη μία του MasterChef 4, το οποίο δεν συναντούσε αντίπαλο ως τις 22.45 και από την άλλη την αγαπημένη σειρά «Άγριες Μέλισσες». Το βράδυ της Τετάρτης ωστόσο, το MasterChef 4 κατάφερε να μείνει στην κορυφή της τηλεθέασης για όλη τη διάρκεια ταυτόχρονης προβολής απέναντι από τις «Άγριες Μέλισσες».

Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα του STAR απέσπασε μερίδιο τηλεθέασης 37,2% στα νεανικά κοινά., αγγίζοντας σε τέταρτο προβολής ποσοστό, 43,7%. Οι «Άγριες Μέλισσες» από την πλευρά τους, κράτησαν στον ΑΝΤ1, μερίδιο τηλεθέασης 29,7%. Το σίριαλ «χτύπησε» τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης αφού ολοκληρώθηκε το MasterChef 4 και συγκεκριμένα μετά τις 23.30, όταν και τα ποσοστά του κατέγραψαν τηλεθέαση 37,5% και 39,7%.

Οι «Άγριες Μέλισσες» παρέλαβαν μονοψήφιο ποσοστό από την κωμική σειρά «Μην Ψαρώνεις» που προηγήθηκε, η οποία και σημείωσε 8,3% στο δυναμικό κοινό. Τις προηγούμενες ημέρες παρατηρούσαμε πως η σειρά του ΑΝΤ1 κατάφερνε να «πάρει» την πρώτη θέση, έστω και για ένα τέταρτο, από το MasterChef 4, κάτι που δεν συνέβη το βράδυ της Τετάρτης. Πρέπει να σημειωθεί ωστόσο, πως οι «Άγριες Μέλισσες» κρατούν την πρώτη θέση στο γενικό σύνολο των τηλεθεατών.