Τετάρτη, 8 Μαΐου, 2024 05:33
LIFE

Τηλεθέαση: Μάνεσης, Γερμανού και «Master Chef» πολιόρκησαν το τηλεοπτικό Σάββατο






Εκπλήξεις δεν είχαμε αλλά ούτε και ανατροπές. Οι γνωστοί κομάντο της κορυφής παρέμειναν αλώβητοι στις θέσεις τους και μάλιστα με μικρή άνοδο ενώ τα ριάλιτι παραμένουν σταθερά πρώτα σε επιλογή.

Για αυτό και το Σάββατο στον Alpha, ο Νίκος Μάνεσης με την εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» έκανε περίπατο με ταχύτητα 22,5% στο δυναμικό κοινό και η Ναταλία Γερμανού αναφώνησε και πάλι «Καλύτερα δε γίνεται» με ντεσιμπέλ που άγγιξαν αντίστοιχη επίδοση στο δυναμικό κοινό με 22,3%. Πολύ καλή ωστόσο η «πάσα» που έδωσε ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης με τον «Οδηγό καλής ζωής» ο οποίος σημείωσε 21%.

Καλές  οι επιδόσεις του Γιώργου Αυτιά

Πολύ καλές οι επιδόσεις του Γιώργου Αυτιά με το «Καλημέρα» στον ΣΚΑΪ και 14,5% στο 18 -54 αλλά και της Φαίης Μαυραγάνη στο Open και την εκπομπή «Τώρα ό,τι συμβαίνει» που πέτυχε μέσο όρο στο αντίστοιχο κοινό 16%.

Όπως φαίνεται η Σίσσυ Χρηστίδου και η παρέα της στο «Ελα χαμογέλα» έχουν τάσεις σταθεροποίησης κοντά στο 15% με την χθεσινή επίδοση να το επιβεβαιώνει αγγίζοντας το 15,5%.

Με το δεξί η πρεμιέρα για την νέα μαγειρική εκπομπή του Star «Cook Beef», η οποία για αρχή έκανε ένα αξιοπρεπές 13,5% ενώ αυτό που αξίζει να σημειωθεί, είναι η πολύ καλή πορεία της νέας σειράς της ΕΡΤ «Ζακέτα να πάρεις», η οποία, όπως όλα δείχνουν, κατακτά τηλεοπτικές καρδιές και σε μία δύσκολη ζώνη, όπως είναι αυτή των 8, σκαρφάλωσε στο 11%, ποσοστό εξαιρετικό για ΕΡΤ!

Η μητέρα των μαχών

Το βράδυ η κατάσταση είναι ξεκάθαρη. Οσο και να τραγουδούν στα κανάλια, δυστυχώς, ο κόσμος δεν δείχνει να συγκινείται ιδιαίτερα και προτιμά τα ριάλιτι. Γι αυτό και οι τρεις μουσικές εκπομπές εκείνης της ζώνης, «Στην υγειά μας, ρε παιδιά» ΣΚΑΪ, «Στα τραγούδια λέμε ναι» ΕΡΤ και «Κωνσταντίνος Αργυρός in motion» MEGA, περιορίστηκαν σε ποσοστά κοντά στο 5% με 6,5%, που είναι ιδιαίτερα χαμηλά.

Σαρώνει… το MasterChef

Σαρωτικός νικητής για ένα ακόμη Σαββατόβραδο, το «Master Chef» στο Star με ποσοστό 32% στο δυναμικό κοινό και αγγίζοντας σε τέταρτο το 35%. Πολύ καλά στάθηκε στην πίεση του ανταγωνισμού και η «Φάρμα» του ΑΝΤ1 η οποία είχε 19% μέσο όρο και σε τέταρτο, όταν ολοκληρώθηκε το «Master Chef», άγγιξε το 28%.