Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024 18:03
ΕλλάδαΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σταϊκούρας: Πάει πολύ να κουνάνε το «δάχτυλο αυτοί που επέβαλαν πλήθος νέων φόρων






Άκαιρη, άκυρη και υποκριτική χαρακτήρισε την πρόταση δυσπιστίας ο υπουργος Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, σε βάρος του οποίου έχει κατατεθεί η πρόταση δυσπιστίας. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του παρών ήταν στη Βουλή και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος αμέσως μετά αποχώρησε.

Μάλιστα, υποστήριξε ότι η πρόταση δυσπιστίας σε βάρος του, είναι αποτέλεσμα της «αδυναμίας της αξιωματικής αντιπολίτευσης να διατυπώσει να εναλλακτική πρόταση για τα σημαντικά θέματα και επιδιώκει να καιροσκοπήσει πολιτικά πάνω στις αγωνίες της κοινωνίας».

Ο κ. Σταϊκούρας αφιέρωσε το μεγαλύτερο μέρος της ομιλίας του απαριθμώντας το έργο της κυβέρνησης. Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι ψηφίστηκαν 14 νομοσχέδια, που στόχο έχουν την επίτευξη υψηλής και διατηρήσιμης ανάπτυξης, τη δημιουργία νέων θέσεων απασχόλησης και την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής.

Επιπλέον, αναφέρθηκε σε μόνιμες μειώσεις στα εξής:

▪ Μειώσαμε τη φορολογία εισοδήματος φυσικών προσώπων, με εισαγωγικό συντελεστή 9%, και αυξήσαμε το αφορολόγητο για κάθε τέκνο.

▪ Μειώσαμε τον ΕΝΦΙΑ κατά 22%.

▪ Μειώσαμε το φόρο εισοδήματος νομικών προσώπων στο 24%.

▪ Μειώσαμε τη φορολογία διανεμόμενων κερδών στο 5%.

▪ Μειώσαμε ασφαλιστικές εισφορές για απασχολούμενους πλήρους απασχόλησης.

▪ Αναστείλαμε τον ΦΠΑ στις νέες οικοδομές.

▪ Παρέχουμε ισχυρό φορολογικό κίνητρο για την πραγματοποίηση επενδύσεων σε πράσινη οικονομία, ενέργεια και ψηφιοποίηση.

▪ Δώσαμε κίνητρα σε φυσικά πρόσωπα που εισφέρουν επενδυτικά κεφάλαια για νεοφυείς επιχειρήσεις.

▪ Θεσπίσαμε επενδυτικά κίνητρα για δαπάνες επιστημονικής και τεχνολογικής έρευνας.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του αναφέρθηκε και στους πλειστηριασμούς, επισημαίνοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλέξης Τσιπρας «ενώ αρχικά υποστήριζαν το σύνθημα “κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη”, στη συνέχεια έλεγαν ότι “οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί είναι σημαντικοί, όχι μόνο για να έχουμε καλές τράπεζες, αλλά και για αναπτυξιακούς και κοινωνικούς λόγους”».