MobileΥΓΕΙΑ

Πώς θα ξεφουσκώσετε μετά το Πάσχα

Oσο και αν λέμε ότι δεν θα φάμε το Πάσχα, τόσο καταπατάμε τις υποσχέσεις μας. Εξάλλου ποιος μπορεί να αντισταθεί στα κουλουράκια, στο τσουρέκι και στις υπόλοιπες παραδοσιακές λιχουδιές; Κανένας φυσικά.

Και ενώ το Πάσχα μόλις έφυγε, δυστυχώς δεν έφυγαν μαζί του τα περιττά κιλά. Δευτέρα μετά το Πάσχα και μπορεί ακόμα να τρώτε ό,τι σας έχει περισσέψει από την προηγούμενη μέρα, ωστόσο αν θέλετε να σας κουμπώνει το παντελόνι, καλό είναι να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές.

Εντάξτε στο μεσημεριανό σας γεύμα άφθονα λαχανικά. Βοηθήστε το σώμα σας να επανέλθει, καταναλώνοντας πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Προσθέστε στα γεύματα σας σπανάκι, μπρόκολο και χόρτα και θα διαπιστώσετε ότι σιγά σιγά θα αρχίσετε να ξεφουσκώνετε.

Μειώστε τη ζάχαρη. Αν το παρακάνατε με τα πασχαλινά γλυκά, τότε σήμερα είναι η κατάλληλη μέρα για να κάνετε μια μικρή αποχή από τη ζάχαρη και θα δείτε το σώμα σας να ανακάμπτει από τη κραιπάλη των προηγούμενων ημερών και να επανέρχεται στα φυσιολογικά κιλά.

Πίνετε πράσινο τσάι. Το πράσινο τσάι είναι γνωστό για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητές. Ένα φλιτζάνι πράσινο ή τσάι μέντας θα βοηθήσει το φούσκωμα, που μπορεί να νιώθετε μετά το Πάσχα.

Μειώστε τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Μετά το Πάσχα προσπαθήστε να αποφύγετε τις επεξεργασμένες τροφές που είναι γεμάτες λίπος και ζάχαρη. Καταναλώστε φρούτα, λαχανικά, άπαχο κρέας και ψάρι.

Αρχίστε και πάλι τη γυμναστική. Μπορεί να κάνατε ένα μικρό διάλλειμα από τη σωματική δραστηριότητα, όμως ξεκινήστε και πάλι την άσκηση, για να κάψετε τα σοκολατένια αυγά. Δεν χρειάζεται να πιέσετε σε υπερβολικό βαθμό τον εαυτό σας, σίγα σιγά το σώμα σας θα επανέλθει.

Με την εφαρμογή αυτών των μικρών αλλαγών στην καθημερινότητά σας, θα χάσετε τα περιττά κιλά και θα νιώσετε και πάλι ευεξία και ενέργεια.

 

 

 

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com