Τετάρτη, 30 Απριλίου, 2025 12:14
Άλλες Ειδήσεις

Ποια είναι τα βασικά κριτήρια που θα πρέπει να έχει μία ιστοσελίδα για να βγει μπροστά στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης;






Πολλοί, όταν θέλουν να κατασκευάσουν μία ιστοσελίδα, επικεντρώνονται μόνο στο κόστος που θα έχει αυτό το εγχείρημα. Αρκετοί επίσης αναζητούν επιδοτήσεις που θα καλύψουν μεγάλο μέρος του κόστους κατασκευής. Μπορεί όμως, αυτό να καλύψει όλες τις ανάγκες που έχει η επιχείρησή σας και να σας φέρει τους πελάτες που επιθυμείτε;

Τα περισσότερα λάθη γίνονται κατά τη σχεδίαση, αλλά και σε μεταγενέστερο στάδιο παρατηρείται ότι το e-shop δεν έχει την αναμενόμενη επισκεψιμότητα ή τις πωλήσεις που είχατε φανταστεί. Προφανώς, κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί για το αποτέλεσμα, όσο καλή δουλειά κι αν έχει γίνει σε επίπεδο υλοποίησης και σχεδίασης. Σίγουρα, όμως, θα πρέπει να ακολουθήσετε βασικούς κανόνες για να δείτε τη σελίδα σας να ζωντανεύει και οι χρήστες να μπορούν να τη βρίσκουν εύκολα μέσω της μηχανής αναζήτησης.

Οι βασικότερες τεχνικές που πρέπει να ακολουθήσετε είναι αυτές του on-page και off-page SEO. Αυτό αφορά τη σωστή δομή της σελίδας, την ταχύτητά της, καθώς και την κατάλληλη σχεδίαση των μενού και της πλοήγησης στις υποσελίδες. Για παράδειγμα, τα προϊόντα πρέπει να είναι σωστά κατηγοριοποιημένα και να παρέχονται τα κατάλληλα φίλτρα αναζήτησης για υπηρεσίες και προϊόντα. Και, σίγουρα, αυτά δεν είναι τα μόνα που πρέπει να προσέξετε.

Οι εταιρείες που κατασκευάζουν e-shop και ιστοσελίδες θα πρέπει να είναι γνώστες αυτής της διαδικασίας. Η Google, όπως και άλλες μηχανές αναζήτησης, εφαρμόζουν συγκεκριμένα κριτήρια για την κατάταξη των σελίδων. Ένας ειδικός στο technical SEO γνωρίζει τους κανόνες και μπορεί με διάφορες τεχνικές να βελτιώσει τη δομή μιας ιστοσελίδας ή ενός e-shop, ακόμη και από τα πρώτα στάδια της κατασκευής.

Ένα ακόμα βασικό κριτήριο είναι η ταχύτητα της σελίδας. Οι χρήστες πρέπει να μπορούν να πλοηγούνται εύκολα και γρήγορα στα διάφορα μενού και υποενότητες, ώστε να βρίσκουν άμεσα αυτό που θέλουν και να μη φεύγουν από τη σελίδα λόγω αργής φόρτωσης. Σε αυτή την περίπτωση, οι περισσότερες εταιρείες που αναλαμβάνουν την κατασκευή e-shop προσφέρουν και πακέτα hosting που μπορείτε να επιλέξετε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Βέβαια, αυτή η επιλογή μπορεί να χρειαστεί να αναθεωρηθεί στο μέλλον, αν αυξηθούν οι απαιτήσεις της σελίδας, κάτι που θα επιβαρύνει οικονομικά τον πελάτη. Οι περισσότεροι ξεκινούν με απλό hosting ή με έναν VPS Server. Αυτή η κατηγορία μπορεί να προσφέρει ικανοποιητική ταχύτητα για μια σχετικά μικρή επισκεψιμότητα, έως μερικές χιλιάδες επισκέπτες την ημέρα.

Για μικρότερες ιστοσελίδες με περιορισμένο traffic, το virtual hosting είναι μια κατάλληλη και οικονομική επιλογή. Ωστόσο, αυτό μπορεί να αλλάξει οποιαδήποτε στιγμή, ανάλογα με την ανάπτυξη της σελίδας και την αύξηση του ρυθμού επισκεψιμότητας.

Δοκιμάστε τη σελίδα σας για να δείτε αν «τρέχει» ικανοποιητικά σε διάφορες συνδέσεις και συσκευές, όπως κινητά, tablets κ.λπ. Ζητήστε από διάφορους χρήστες να πλοηγηθούν στις υπηρεσίες σας ή να αναζητήσουν κάποιο προϊόν, πριν βγει η σελίδα στο διαδίκτυο. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσετε να εντοπίσετε λάθη και να κάνετε τις απαραίτητες βελτιώσεις.

Τέλος, κάντε μία σωστή έρευνα αγοράς και δημιουργήστε ένα ερωτηματολόγιο με το οποίο μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάθε εταιρεία. Συμβουλευτείτε προσεκτικά την εταιρεία με την οποία θα κλείσετε τη συμφωνία, ώστε να σας λυθούν όλες οι απορίες σας πριν καταλήξετε.