Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024 09:01
ΜαγνησίαΤοπικά

Περιορισμένο ενδιαφέρον για τεστ από καθηγητές στη Μαγνησία






Περιορισμένο είναι το ενδιαφέρον εκπαιδευτικών να κλείσουν ραντεβού μέσω της ειδικής πλατφόρμας και να υποβληθούν σε δωρεάν τεστ για τον κορονοϊό, σύμφωνα με την εικόνα που έχει αποκομίσει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.

Μολονότι ξεκίνησε η διά ζώσης επαναλειτουργία των Γυμνασίων και Λυκείων, μικρός είναι ο αριθμός των εκπαιδευτικών που έκλεισε ραντεβού και υποβλήθηκε σε τεστ ανίχνευσης του κορονοϊού.

Όπως είναι γνωστό από το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου έχει ενεργοποιηθεί ειδική πλατφόρμα μέσω της οποίας οι εκπαιδευτικοί και όσοι μαθητές άνω των 16 ετών το επιθυμούν και έχουν την έγκριση των γονιών τους μπορούν να υποβληθούν σε τεστ, που γίνεται κατόπιν ραντεβού σε προκαθορισμένο σημείο. Τα ραντεβού ορίζονται άμεσα και σε τεστ μπορούν να υποβληθούν κατ’ επανάληψη εφόσον το επιθυμούν τόσο εκπαιδευτικοί όσο και μαθητές.

Με αφορμή το περιορισμένο ενδιαφέρον η Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας με επίσημα έγγραφά της προς τα Γυμνάσια και Λύκεια της περιοχής ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς για την πλατφόρμα και τους προτρέπει να συμμετέχουν στα δωρεάν τεστ. «Είμαστε ακόμη στην αρχή. Πιστεύουμε ότι στη συνέχεια περισσότεροι καθηγητές θα φροντίσουν να υποβληθούν σε τεστ», ανέφερε ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Χαράλαμπος Σταχτέας.

Σημειώνεται ότι η διεύθυνση έχει γίνει αποδέκτης και ανησυχίας που έχει εκφραστεί από γονείς μαθητών οι οποίοι μάλιστα ζητούν τα τεστ να είναι υποχρεωτικά για τους καθηγητές. «Κάτι τέτοιο βεβαίως δεν προβλέπεται από τον Νόμο», εξηγεί ο κ. Σταχτέας.

Χθες, δεύτερη ημέρα λειτουργίας των σχολείων, η κατάσταση ήταν ομαλή στα γυμνάσια και λύκεια του νομού. «Τα μηνύματα που έχουμε λάβει από τους διευθυντές ήταν ενθαρρυντικά. Είναι ικανοποιημένοι που έχουν επιστρέψει στο περιβάλλον του σχολείου τόσο οι ίδιοι όσο και οι μαθητές, οι δεύτεροι κυρίως για λόγους κοινωνικοποίησης. Το πιο ενθαρρυντικό είναι τα μηνύματα που δέχθηκαν οι ίδιοι οι διευθυντές από περιοίκους των σχολείων, οι οποίοι παρατήρησαν ότι οι γειτονιές απέκτησαν ζωή με τις φωνές των παιδιών που ακούγονται στα σχολικά προαύλια», σημείωσε ο κ. Σταχτέας.