Σε μια ζεστή ατμόσφαιρα, γεμάτη χαμόγελα, μουσική και συγκίνηση, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη καλοκαιρινή γιορτή του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία (ΚΔΑΠ-μεΑ) του Δήμου Βόλου, το οποίο λειτουργεί υπό την Αντιδημαρχία Κοινωνικής Μέριμνας και Αλληλεγγύης.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε δίπλα στη θάλασσα, με τη συμμετοχή των ωφελούμενων της δομής, των οικογενειών τους και του προσωπικού, προσφέροντας στιγμές χαράς, ψυχαγωγίας και ουσιαστικής κοινωνικής συνεύρεσης. Η καλοκαιρινή αυτή συνάντηση, που αποτελεί πλέον θεσμό για το ΚΔΑΠ-μεΑ, ανέδειξε για ακόμη μία φορά τη σημασία της συμπερίληψης, της ισότιμης συμμετοχής και της αποδοχής της διαφορετικότητας.
Ξεχωριστό τόνο στη βραδιά έδωσε η ζωντανή μουσική από το συγκρότημα «Διπλοπενιές», με τους συμμετέχοντες να χορεύουν και να διασκεδάζουν όλοι μαζί, δημιουργώντας μια μεγάλη παρέα γεμάτη αισιοδοξία και αγάπη.
Στο μήνυμά της, η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας και Αλληλεγγύης υπογράμμισε ότι οι δράσεις του ΚΔΑΠ-μεΑ δεν περιορίζονται στην ψυχαγωγία, αλλά αποτελούν ουσιαστικές πρωτοβουλίες που προάγουν τη συμπερίληψη και τη δημιουργία μιας κοινωνίας όπου όλοι έχουν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής και έκφρασης.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Έλενα Αντωνοπούλου, η Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Μένη Λαζάρου, και η Αντιδήμαρχος Παιδείας, Χριστίνα Μαρασίδη.
Παράλληλα, εκφράστηκαν ευχαριστίες προς το Σωματείο Εργαζομένων της ΑΓΕΤ για τη διαχρονική προσφορά του στα μαθήματα θεραπευτικής ιππασίας, προς τον Σύλλογο «Εθελοντούμε» και την Ελένη Δήμου για την προσφορά γλυκών, καθώς και προς το εστιατόριο Αύρα για τη φιλοξενία της εκδήλωσης.
Το ΚΔΑΠ-μεΑ του Δήμου Βόλου αποτελεί συγχρηματοδοτούμενη δράση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελλάδας, στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2021-2027, με τελικό δικαιούχο την Ε.Ε.Τ.Α.Α..














