Κυριακή, 28 Δεκεμβρίου, 2025 08:57
ΘεσσαλίαΛάρισα

«Μαζί με το πιτόγυρo φέρε και…!» – Η απαίτηση Λαρισαίας από ντελιβερά που άναψε φωτιές στα social media






Έντονες αντιδράσεις και ατελείωτα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζει να προκαλεί το ζήτημα των υπερβολικών –και σε πολλές περιπτώσεις αδιανόητων– απαιτήσεων που προβάλλουν ορισμένοι πελάτες προς καταστηματάρχες και ντελιβεράδες στη Λάρισα.

Μετά το ρεπορτάζ του onlarissa.gr για το περιστατικό με τον ιδιοκτήτη πιτσαρίας που ακύρωσε παραγγελία λόγω αγενικής συμπεριφοράς πελάτη, άρχισαν να βλέπουν το φως της δημοσιότητας δεκάδες ανάλογες μαρτυρίες εργαζομένων στην εστίαση και στο delivery. Ιστορίες που, όπως φαίνεται, επιβεβαιώνουν ότι το πρόβλημα δεν είναι μεμονωμένο αλλά γενικευμένο.

Ανάμεσα σε αυτές, ξεχώρισε μία περίπτωση που πολλοί χαρακτήρισαν ως «κορυφαία». Σύμφωνα με αναρτήσεις χρηστών, Λαρισαία φέρεται να παρήγγειλε πιτόγυρο από κατάστημα εστίασης και, χωρίς κανέναν ενδοιασμό, ζήτησε από τον ντελιβερά να της φέρει μαζί με την παραγγελία και… σερβιέτες.

Το αίτημα αυτό, αν και μπορεί σε κάποιους να φάνηκε αστείο, προκάλεσε κύμα αντιδράσεων, με εργαζόμενους να επισημαίνουν ότι οι διανομείς δεν είναι «για όλες τις δουλειές», ούτε υποχρεούνται να καλύπτουν προσωπικές ανάγκες των πελατών, πόσο μάλλον άσχετες με το αντικείμενο της παραγγελίας.

«Άλλο να ζητήσεις κάτι που πουλάει το κατάστημα κι άλλο να μετατρέπεις τον ντελιβερά σε προσωπικό εξυπηρετητή», σχολίασε χρήστης, ενώ άλλοι έκαναν λόγο για πλήρη απώλεια σεβασμού προς τους ανθρώπους που εργάζονται κάτω από πίεση, με χαμηλές αμοιβές και συχνά σε δύσκολες συνθήκες.

Το κοινό συμπέρασμα που προκύπτει από τη συζήτηση είναι σαφές. Οι απαιτήσεις ορισμένων πελατών έχουν ξεπεράσει κάθε λογικό όριο, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εντάσεις και να δοκιμάζονται καθημερινά τα όρια αντοχής εργαζομένων στην εστίαση και στις διανομές.

Και όπως φαίνεται, όσο το delivery παραμένει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας, τέτοιες ιστορίες –από τα τσιγάρα και τα ενεργειακά ποτά, μέχρι τις… σερβιέτες– θα συνεχίσουν να προκαλούν συζητήσεις, αντιδράσεις και εύλογα ερωτήματα για το πού τελικά σταματά η εξυπηρέτηση και πού αρχίζει η υπερβολή.

newsroom onlarissa.gr