
Σήμερα η ιατρική, με τη βοήθεια της τεχνολογίας και των ψηφιακών διαδικασιών, μπορεί να προσφέρει στους πολίτες υπηρεσίες που παλαιότερα δεν ήταν εφικτές. Η πρόοδος αυτή έχει συνεισφέρει σημαντικά στον τομέα της έγκαιρης διάγνωσης, παρέχοντας ακόμη και κατ’ οίκον νοσηλεία καθώς και ακτινολογικές εξετάσεις στο σπίτι. Η πανδημία έπαιξε επίσης καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη νέων λύσεων για την παροχή ιατρικών υπηρεσιών από απόσταση.
Πολλά ιατρικά κέντρα μπορούν πλέον να παρέχουν πληροφορίες μέσω διαδικτύου, άμεσα και γρήγορα, χάρη σε δίκτυα γιατρών που απαντούν από το κινητό τους σε απορίες ασθενών και δίνουν κατευθύνσεις σε έκτακτα περιστατικά, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία του ασθενούς στην κλινική. Πολλές χώρες διαθέτουν πλέον mobile ιατρικές μονάδες που ταξιδεύουν ακόμη και σε απομακρυσμένες περιοχές για να παρέχουν υπηρεσίες άμεσης ανάγκης.
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει συμβάλει σημαντικά στην άμεση ανταπόκριση και μπορεί να προσφέρει πληροφορίες σε ασθενείς ακόμη και χωρίς την παρουσία γιατρού, αλλάζοντας ριζικά την πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας.
Τα online φαρμακεία προσφέρουν πλέον πολλές υπηρεσίες μέσω των ιστοσελίδων τους. Ένας ασθενής μπορεί να επικοινωνήσει με τον προσωπικό του φαρμακοποιό μέσω της ιστοσελίδας για να ρωτήσει για κάποιο φάρμακο ή οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με ένα προϊόν. Η φαρμακαποθήκη ενημερώνεται αυτόματα για τυχόν ελλείψεις φαρμάκων σε ένα φαρμακείο μέσω του συστήματος ERP, το οποίο συνδέεται τόσο με την ιστοσελίδα όσο και με το απόθεμα του καταστήματος.
Με την ηλεκτρονική συνταγογράφηση, μπορεί πλέον κάποιος να παραγγείλει φάρμακα στο σπίτι του χωρίς προβλήματα, ενώ ταυτόχρονα έχει πρόσβαση σε ενημερωτικό υλικό και προσφορές για άλλα διαθέσιμα προϊόντα. Οι άνθρωποι που μένουν σε απομακρυσμένες περιοχές ή έχουν κινητικά προβλήματα αποκτούν έτσι ισότιμη πρόσβαση σε φαρμακευτική περίθαλψη.
Επιπλέον, πολλά online φαρμακεία συνεργάζονται με γιατρούς, παρέχοντας τη δυνατότητα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. Αυτό μειώνει τις επισκέψεις των ασθενών σε ιατρεία και απλοποιεί τις διαδικασίες για χρόνιους ασθενείς. Παράλληλα, υπάρχουν συστήματα υπενθύμισης για τη λήψη φαρμάκων ή την ανανέωση συνταγών, βοηθώντας τους ασθενείς να ακολουθούν σωστά το πρόγραμμα της θεραπείας τους.
Πολλές κλινικές προσφέρουν στους ασθενείς τη δυνατότητα να λαμβάνουν online συμβουλές μέσω τηλεϊατρικών πλατφορμών. Οι ασθενείς κλείνουν ραντεβού για τηλεδιάσκεψη, περιγράφουν τα συμπτώματά τους και λαμβάνουν καθοδήγηση χωρίς να χρειαστεί να φύγουν από το σπίτι. Αυτό είναι πολύτιμο όχι μόνο για όσους θέλουν να αξιολογήσουν ήπια συμπτώματα αλλά και για όσους χρειάζονται ψυχολογική υποστήριξη.
Πολλές πλατφόρμες χρησιμοποιούν ασφαλείς συνδέσεις, βιντεοκλήσεις υψηλής ποιότητας και ηλεκτρονικά αρχεία υγείας, ώστε γιατροί και ασθενείς να ανταλλάσσουν δεδομένα με ασφάλεια, τηρώντας τις απαιτήσεις προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR).
Η τεχνητή νοημοσύνη υπόσχεται να φέρει επανάσταση στα φαρμακεία και στην ιατρική. Ήδη σε πολλές ιστοσελίδες συναντάμε έξυπνα AI chatbots που απαντούν σε ερωτήσεις ασθενών και μπορούν να δώσουν γενικές συμβουλές ή να τους κατευθύνουν στον κατάλληλο γιατρό.
Ένα AI CRM μπορεί να προτείνει προϊόντα βάσει του ιστορικού αγορών και των αναγκών υγείας κάθε πελάτη. Επίσης, μπορεί να αναλύει δεδομένα και να εντοπίζει τάσεις στις προτιμήσεις των καταναλωτών, ώστε να διαχειρίζεται σωστά το απόθεμα του φαρμακείου, σε συνεργασία με τη φαρμακαποθήκη.
Με όλα αυτά τα εργαλεία, το φαρμακείο αποκτά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, εξοικονομεί χρόνο στην εξυπηρέτηση των πελατών, μειώνει τα λάθη και παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας, φέρνοντας το μέλλον της περίθαλψης πιο κοντά στον πολίτη. Τέλος, με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο για “φαρμακαποθήκη Αθήνα”, μπορείτε να βρείτε αξιόπιστες επιλογές για άμεση προμήθεια φαρμάκων και ιατρικών προϊόντων στην περιοχή σας