Φοιτητές καλούνται να γίνουν δήμαρχοι και να κάνουν τις πόλεις τους βιώσιμες, θωρακίζοντάς τες από επείγοντα περιβαλλοντικά προβλήματα, όπως οι πλημμύρες και η ξηρασία, σε ένα πρωτότυπο ψηφιακό παιχνίδι που αναπτύσσει το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλία και συγκεκριμένα η ερευνητική ομάδα Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης.
Το ψηφιακό παιχνίδι για την πράσινη και ψηφιακή μετάβαση, ενθαρρύνει τους φοιτητές να σχεδιάσουν λύσεις βασισμένες σε φυσικά πρότυπα και διαδικασίες για την αντιμετώπιση σύνθετων προκλήσεων βιωσιμότητας. Το παιχνίδι προσομοιώνει σενάρια της πραγματικής ζωής που βοηθούν τους χρήστες να καταλάβουν τί είναι οι λύσεις βασισμένες στη φύση, πού και πώς είναι χρήσιμες, και πώς συγκρίνονται με παραδοσιακές λύσεις μηχανικής.
Οι χρήστες, αναλαμβάνοντας το ρόλο του δήμαρχου, σχεδιάζουν πολιτικές και λαμβάνουν αποφάσεις με βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο αντίκτυπο για να αντιμετωπίσουν σύγχρονα και επείγονται περιβαλλοντικά προβλήματα, όπως η μόλυνση, οι πλημμύρες, και η ξηρασία.
To ψηφιακό παιχνίδι απευθύνεται σε φοιτητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ωστόσο μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες άλλων ομάδων εκπαιδευομένων.
Η δράση υλοποιείται στα πλαίσια του ερευνητικού έργου Build As Nature: Serious Games for Building Resilience Through Nature-Based Solutions που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Στην υλοποίηση συμμετέχουν, εκτός από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, τα πανεπιστήμια Fachhochschule Dortmund (Γερμανία), Tallinn University (Εσθονία), και University of Rejkiavik (Ισλανδία) καθώς και η εταιρεία Virtual Campus (Πορτογαλία).
Επιστημονικά υπεύθυνοι του έργου είναι το μέλος ΕΔΙΠ (Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικόι) κ. Χαρίκλεια Τσαλαπάτα και ο ομότιμος καθηγητής του τμήματος κ. Ηλίας Χούστης.