MobileΒόλοςΤοπικά

Δήμος Βόλου: Οργανώνονται οι παραλίες

Στην οργάνωση των παραλιών του προκειμένου από1η Ιουνίου να υποδεχθούν τους λουόμενους βάσει των όρων προστασίας και ασφάλειας που επιβάλλει η απειλή του νέου κορΩνοϊού, προχωρά ο δήμος Βόλου.

Σήμερα ή την ερχόμενη Τρίτη, ο αντιδήμαρχος Τοπικής Ανάπτυξης – Επιχειρηματικότητας και Τουρισμού, Τάσος Μπατζιάκας θα συγκαλέσει σύσκεψη με τους ομολόγους του αντιδημάρχους στις Τεχνικές Υπηρεσίας, Καθαριότητα και Πρασίνου προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες οργάνωσης των παραλιών με στόχο έως τέλος Μαΐου οι χώροι να είναι έτοιμοι.

«Προχωράμε δυναμικά για την οργάνωση των παραλιών μας» τόνισε ο κ. Μπατζιάκας αναφερόμενος στις εργασίες που θα γίνουν: καθαριότητα των ακτών, κοπή ξερών και άγριων χόρτων, εγκατάσταση πυργίσκων για τους ναυαγοσώστες, χημικών τουαλετών στις ακτές που δεν υπάρχουν καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, εγκατάσταση αποδυτηρίων, διαδρόμων για ΑμεΑ, επιδιόρθωση ντουζιέρων και βρυσών όπου απαιτείται.

Παράλληλα με τις παραπάνω εργασίες θα γίνει εγκατάσταση και των ψάθινων ομπρελών ηλιοπροστασίας των λουόμενων σε αποστάσεις που επιβάλλουν οι όροι ασφάλειας εν μέσω πανδημίας. Όπως ανέφερε ο κ. Μπατζιάκας στόχος είναι να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες έως τέλος Μαΐου.

Ηδη έχει αναδειχθεί ανάδοχος για τη ναυαγοσωστική κάλυψη των ακτών του Δήμου Βόλου. Η ναυαγοσωστική κάλυψη θα έχει ισχύ για τέσσερις μήνες, από τον ερχόμενο Ιούνιο έως και τον Σεπτέμβριο και θα αφορά σε εννέα ακτές Πλατανιδίων, Αναύρου, Αλυκών (δύο βάθρα), Δημοτική Πλαζ Παγασών, Νέας Αγχιάλου, Καρνάγιο, Χρυσή Ακτή, Πλάκες και Μαμιδάκη. Σημειώνεται ότι τα ναυαγοσωστικά βάθρα και τα σημεία πρώτων βοηθειών θα λειτουργούν καθημερινά από10:30 έως 17:30.

Παράλληλα πρόσφατα εγκρίθηκε από την οικονομική επιτροπή η διενέργεια και στοχευμένης τουριστικής καμπάνιας για την προσέλκυση επισκεπτών στη…μετά COVID – 19 εποχή. Η τουριστική προβολή του Δήμου Βόλου θα γίνει μέσω Facebook και Instagram και στόχος θα είναι μεμονωμένοι τουρίστες από συγκεκριμένες αγορές.

Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αγορές θα είναι αρχικά η Ελλάδα και σταδιακά ενδεχόμενα θα διευρύνονται με τις χώρες των Βαλκανίων, το Ισραήλ. Η καμπάνια θα τρέξει για 2,5μήνες από την έναρξη λειτουργίας της τουριστικής περιόδου δηλαδή από την αναστολή των περιοριστικών μέτρων που αφορούν στη λειτουργία των καταλυμάτων και θα περιλαμβάνει τουλάχιστον 30 αναρτήσεις.