Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024 13:26
ΜαγνησίαΤοπικά

Δημιουργία ομάδας διαχείρισης της κρίσης στον τουρισμό με πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Μαγνησίας






Τηλεδιάσκεψη με πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Μαγνησίας πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 24 Απριλίου μεταξύ φορέων και επαγγελματιών του τουρισμού για τη δημιουργία ομάδας διαχείρισης κρίσης για τον τουρισμό στη Μαγνησία.

Η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από τα νέα δεδομένα, τα οποία ο τουριστικός κλάδος καλείται να διαχειριστεί με την κρίση που έχει προκαλέσει στην ανθρωπότητα ο ιός Sars-Covid 19. Ο κλάδος του τουρισμού συνεισφέρει στο ΑΕΠ της χώρας κατά 25% και αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της οικονομίας, ο οποίος στηρίζει πολλές επιχειρήσεις και γύρω από αυτόν. Ο τουριστικός κλάδος είναι αυτός που τα χρόνια της κρίσης βοήθησε την ελληνική οικονομία να σταθεροποιηθεί και να αρχίσει να βγαίνει από το τούνελ το οποίο είχε εγκλωβιστεί. Σε αυτή τη δεδομένη στιγμή όμως ο τουριστικός κλάδος είναι αυτός, ο οποίος ήταν ο πρώτος που σταμάτησε και θα είναι ο τελευταίος που θα επανεκκινήσει. Και αυτό μετά από πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η ομάδα θα πρέπει να λειτουργήσει στα παρακάτω μέτωπα:
-Το Επιμελητήριο Μαγνησίας θα πρέπει να παρέμβει με προτάσεις προς το κεντρικό κράτος, για την προστασία των μελών της, αλλά και συνεργαζόμενων κλάδων του τουρισμού, αλλά και τη διασφάλιση της επιβίωσης αυτών των επιχειρήσεων μέχρι την ημέρα της επανεκκίνησης του τουρισμού. Κατά γενική ομολογία η επανεκκίνηση του τουρισμού στη Μαγνησία θα έρθει το 2021. Μέχρι τότε οι επιχειρήσεις του τουρισμού πρέπει να επιβιώσουν και ειδικά οικονομικά μέτρα στήριξης των επιχειρηματιών και των εργαζομένων στον τουρισμό θα πρέπει να ληφθούν από την κυβέρνηση.

-Θα πρέπει να υπάρξει άμεση ενημέρωση για τα πρωτόκολλα υγιεινής, τα οποία θα πρέπει να ακολουθήσουν τα βοηθητικά καταλύματα και τα ξενοδοχεία, τα τουριστικά γραφεία, οι εταιρείες μεταφορών, οι αεροπορικές εταιρείες, ούτως ώστε οι επαγγελματίες του τουρισμού να εξετάσουν την επόμενη ημέρα πώς θα λειτουργήσουν οι τουριστικές επιχειρήσεις στη Μαγνησία, ποια καταλύματα θα καταφέρουν να ανοίξουν και ποια προβλήματα θα κληθούν να διαχειριστούν.

-Διαφημιστική προβολή με σχετική καμπάνια και μικρά spot για την προβολή της Μαγνησίας ως περιοχής «Covid-19 free» σε αγορές και χώρες, ο οποίες θα είναι έτοιμες νωρίτερα από άλλες, αλλά και παράλληλα με εμάς να ταξιδέψουν.

-Συνεργασίες με tour operators που στηρίζουν τις περιοχές της Μαγνησίας, τα αεροδρόμια Βόλου και Σκιάθου με προγράμματά τους στο Πήλιο και τις Σποράδες. Παράλληλα, θα πρέπει να δημιουργηθούν διμερείς σχέσεις με χώρες – αγορές που θα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν.

Τέλος, διαφάνηκε από τη συζήτηση ότι είναι σημαντικό να δημιουργηθεί ένας Οργανισμός Τουριστικής Προβολής της Μαγνησίας και των Σποράδων (προσπάθεια στην οποία είχε πρωτοστατήσει κατά το παρελθόν το Επιμελητήριο Μαγνησίας), ο οποίος θα είναι ευέλικτος και θα λειτουργεί άμεσα.

Τέλος αποφασίστηκε, η ομάδα να ξανασυναντηθεί για να προχωρήσει σε ένα ρεαλιστικό σχεδιασμό των επόμενων δράσεων, αμέσως μετά την κυβερνητική ενημέρωση σχετικά με τον σχεδιασμό ανοίγματος των τουριστικών προορισμών και των πρωτοκόλλων.