Τρίτη, 6 Μαΐου, 2025 15:12
ΒόλοςΤοπικά

ΔΕΥΑΜΒ: Εξαιρετικά αναβαθμισμένη η ποιότητα του πόσιμου νερού






«Η ποιότητα του πόσιμου νερού είναι εξαιρετικά αναβαθμισμένη και αυτό οφείλεται στις συνεχείς προσπάθειες της υπηρεσίας, με αλυσίδα έργων αξιοποίησης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο του διαθέσιμου δυναμικού υδροδότησης» αναφέρει σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ, Αργύρης Κοπάνας.

Συγκεκριμένα, οι εργασίες συνεχούς βελτίωσης, συντήρησης και επεμβάσεων στις πηγές των Ξηρακίων, της Καλιακούδας, της Μάνας και Γερακιάς Πορταριάς, της Κουκουράβας, της Λυρίτσας και της Λαγοστής, σε συνδυασμό με την πρόοδο του έργου της αυτοματοποίησης του συνόλου των υδραγωγείων, έχουν αποδώσει βάθος στο υδραγωγείο της πόλης και καταλήγουν σε μια εξαιρετική ποιότητα πόσιμου νερού στο δίκτυο.

Όπως αναφέρεται η βελτίωση είναι συνεχής. Έτσι τα χλωριόντα στο νερό του δικτύου με όριο τα 250 mg/l κυμαίνονται τον Μάιο του 2025, από 43 μέχρι 94 mg/l, (έναντι 60 μέχρι 206 mg/l του Απριλίου του 2025) έναντι 138 μέχρι 269 mg/l του Απριλίου του 2024.

«Δεν εφησυχάζουμε. Εν όψει της θερινής περιόδου, έχουμε εκπονήσει ένα σχέδιο που περιλαμβάνει συγκεκριμένες δράσεις, με στόχο ακόμη και στην θερινή περίοδο το υδραγωγείο να διαθέτει στον καταναλωτή επαρκούς ποσότητας και αναβαθμισμένης ποιότητας πόσιμο νερό» τονίζει ο κ. Κοπάνας.

Τι ισχύει με τις αναστολές υδροδότησης

Αυτή την περίοδο η ΔΕΥΑΜΒ, προχωρεί σε αναστολές υδροδότησης στους καταναλωτές που οφείλουν τρεις ή περισσότερους λογαριασμούς για το 2024 και τον τρέχοντα λογαριασμό ή αλλιώς στους καταναλωτές που έχουν ληξιπρόθεσμη οφειλή για περισσότερες από 270 ημέρες. Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο, ότι παρέχεται η δυνατότητα διακανονισμού των οφειλών με ευνοϊκούς όρους, ενώ με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΜΒ δεν επιβάλλονται τόκοι υπερημερίας. Επιπλέον υπάρχει ιδιαίτερη αντιμετώπιση των πολιτών που είναι δικαιούχοι Κοινωνικού Επιδόματος Αλληλεγγύης, δηλαδή στην πιο ευάλωτη κατηγορία πληθυσμού, οι οποίοι έχουν εξαιρεθεί από την αναστολή υδροδότησης.

Επίσης στο διάστημα Ιανουάριος 2025 – Απρίλιος 2025, περισσότεροι από 10.000 καταναλωτές ενημερώθηκαν τηλεφωνικά για την ανάγκη τακτοποίησης των οικονομικών τους εκκρεμοτήτων, ώστε να μην βρεθεί η Επιχείρηση στην δυσάρεστη θέση να προβεί σε αναστολή υδροδότησης.

«Είναι άκρατος λαϊκισμός και παροιμιώδης υποκρισία οι σύμβουλοι της αντιπολίτευσης να ζητούν την παύση του μέτρου των διακοπών νερού την ώρα που οι ίδιοι καταγγέλλουν την ΔΕΥΑΜΒ ότι έχει ανείσπρακτες οφειλές και προσφεύγουν στις αρχές για να ενοχοποιήσουν διοίκηση και υπηρεσιακούς παράγοντες. Ας ξεκαθαρίσουν επιτέλους τι θέλουν» καταλήγει ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ.