Τρίτη, 16 Ιουνίου, 2026 13:41
ΒόλοςΤοπικά

ΔΕΥΑΜΒ: Αποκαταστάθηκε η βλάβη στην Αγ. Παρασκευή






Με ανακοίνωσή της, η ΔΕΥΑΜΒ ενημερώνει ότι η αποκατάσταση της βλάβης στον τροφοδοτικό αγωγό στην συνοικία Αγ. Παρασκευής ολοκληρώθηκε. Σταδιακά τις επόμενες ώρες θα ομαλοποίηθει η λειτουργία του δικτύου και θα επανέλθει η υδροδότηση στην περιοχή.