1 2
Τετάρτη, 10 Ιουλίου, 2024 17:22
ΜαγνησίαΤοπικά

Χρ. Σταϊκούρας: Φθινόπωρο τα οδικά έργα αποκατάστασης στο Πήλιο






Το Φθινόπωρο θα μπούνε οι πρώτες μπουλντόζες για τα έργα αποκατάστασης στο Πήλιο που είναι αρμοδιότητας του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, όπως τόνισε σήμερα ο Υπουργός Χρήστος Σταϊκούρας.

Ο κ. Σταϊκούρας, στο περιθώριο των εγκαινίων του Σταθμού Στάθμευσης Φορτηγών της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου στο Αερινό, ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους για το χρονοδιάγραμμα των έργων, που αρχικά υπήρχε δέσμευση πως θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο, όμως αυτό δεν έγινε, με τον Υπουργό να απαντά πως έως το Φθινόπωρο θα έχουν εγκατασταθεί οι εργολάβοι.

Συνεχίζοντας ο Υπουργός υπογράμμισε: «Μέσα στο καλοκαίρι θα εκδοθούν οι διαγωνισμοί όπως προβλέπει το νομοθετικό πλαίσιο για την υλοποίηση των παρεμβάσεων σε δρόμους και γέφυρες, πρωτίστως για την περιφέρεια Θεσσαλίας, ύψους 900 εκ. ευρώ. Ταυτόχρονα την ίδια περίοδο θα βγούνε οι διαγωνισμοί για την μόνιμη αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη και στους κάθετους σιδηροδρομικούς άξονες, Λάρισα- Βόλος και Παλαιοφάρσαλα- Καλαμπάκα, έργα ύψους 463 εκατ. ευρώ, έτσι ώστε το κομμάτι των έργων που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025.

Όσον αφορά τα σχολεία στα 33 που χρηματοδοτεί η Ενωση Εφοπλιστών έχουν ήδη ξεκινήσει οι ανακατασκευές και θα ολοκληρωθούν στο διάστημα από τον Σεπτέμβριο του 2024 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2024, ανάλογα με τις ζημιές που έχουν υποστεί».

Στο ίδιο ύφος ο Υφυπουργός Νίκος Ταχιάος ανέφερε: «Εχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες, έχουν συνταχθεί τεύχη δημοπράτησης και εντός των ημερών βγαίνει η ΣΑΕ που αφορά στη δέσμευση των συνολικών πιστώσεων για ολόκληρη τη Θεσσαλία, προκειμένου να ξεκινήσουν τα έργα συνολικού προϋπολογισμού 1,4 δισ. ευρώ».

Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο οι περισσότερες παρεμβάσεις αφορούν στο Πήλιο και τον ορεινό οδικό άξονα Καρδίτσας και Τρικάλων. Τα έργα θα γίνουν με το σύστημα μελέτη- κατασκευή, ενώ όπως εξήγησε ο υφυπουργός για να γίνουν οι μελέτες χρησιμοποιήθηκαν ακόμη και drones για να αποτυπωθεί η κατάσταση, καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις οι ζημιές στο οδικό δίκτυο που άφησε πίσω του ο Daniel ήταν πολύ μεγάλες.