MobileΒόλοςΤοπικά

Άνοιξαν 240 και έκλεισαν 214 εμπορικές επιχειρήσεις το 2019 στον Βόλο – Ο Εμπορικός Σύλλογος έκοψε την πίτα του

Μπορεί το 2019 να ήταν μία από τις πιο δύσκολες χρονιές της οικονομικής κρίσης για τους εμπόρους, ωστόσο το ισοζύγιο μεταξύ των καταστημάτων ήταν ξανά θετικό με 240 εμπορικές επιχειρήσεις να ανοίγουν και 214 να κλείνουν.

Παράλληλα, το 2020 φέρνει για τους εμπόρους νέες προκλήσεις, όπως είναι το Επιχειρηματικό Πανόραμα, ενώ νέοι ορίζοντες ανοίγονται μέσα από το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Θέματα τα οποία επισημάνθηκαν στη χθεσινή εκδήλωση κοπής πίτας του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου στο κέντρο εστίασης «Ελλάδας Εικόνες».

Στον σύντομο χαιρετισμό του ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος αναφέρθηκε και στο θέμα του στρατοπέδου, για το οποίο έγιναν σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να μην φύγει από την πόλη.

«Αποχαιρετούμε μια δύσκολη χρονιά, όπως ήταν το 2019, ίσως η χειρότερη της κρίσης, και υποδεχόμαστε το 2020 με την ελπίδα να αντιστραφεί το αρνητικό αυτό κλίμα και επιτέλους να μπούμε σε ρυθμούς ανάπτυξης που τόσο έχει ανάγκη η επιχειρηματικότητα. Σε αυτά τα χρόνια της κρίσης καταφέραμε να κρατήσουμε τα καταστήματά μας ανοικτά και να κερδίσουμε πολλά μικρά στοιχήματα. Θεωρούμε ότι με τη σύμπραξη όλων των παραγωγικών δυνάμεων της χώρας θα μπορέσουμε να φέρουμε την επιχειρηματικότητα και πάλι στα επιθυμητά επίπεδα. Η χώρα μας έχει πολλές δυνατότητες, ακόμη περισσότερες στο εμπόριο, και θα επιδιώξουμε να καταστήσουμε πάλι τον Βόλο δυνατό και οικονομικά ανεξάρτητο».

Ο Οντόπουλος σχολίασε και το θετικό ισοζύγιο στις εγγραφές και διαγραφές επιχειρήσεων για το 2019 λέγοντας πως «είναι θετική εξέλιξη, αλλά θα πρέπει να δούμε και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Γιατί στις εγγραφές εντάσσονται και επιχειρήσεις που αλλάζουν ιδιοκτησιακό καθεστώς. Επίσης να δούμε, τι είδους επιχειρήσεις κλείνουν και με ποιες αντικαθίστανται, και αν δημιουργούν θέσεις εργασίας».
Επίσης αναφέρθηκε και στις χειμερινές εκπτώσεις λέγοντας πως «δυστυχώς δεν καταφέραμε να ξεφύγουμε από το αρνητικό κλίμα που υπάρχει από το 2019. Όμως είμαστε προσηλωμένοι τουλάχιστον τοπικά για να αναδείξουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της τοπικής αγοράς, να εξελιχθούμε και να βλέπουμε θετικά την εξέλιξη του εμπορίου που δεν είναι άλλο από το ηλεκτρονικό».

Αναφορικά με το Επιχειρηματικό Πανόραμα που θα πραγματοποιηθεί στις 24-29 Απριλίου είπε πως «είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την τοπική επιχειρηματικότητα που έχει μεγάλη ανάγκη για εξωστρέφεια. Με το Πανόραμα δίνουμε χώρο και χρόνο στις επιχειρήσεις για να διαφημιστούν και να διευρύνουν το πελατολόγιό τους και να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη».

Πηγή :ΘΕΣΣΑΛΙΑ