Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024 18:59
LIFE

Άνεργοι καλλιτέχνες στα ριάλιτι: Τι θα ήταν το Survivor και η Φάρμα δίχως Τριαντάφυλλο και Τζώρτζογλου;

Η πανδημία έχει ισοπεδώσει θέατρα και πίστες, με αποτέλεσμα τα λαϊκά είδωλα του παρελθόντος να αναζητούν στέγη στα ριάλιτι και όχι ατυχώς
«Γυρίζουν την μπιφτέκα». «Είναι παντελονάτοι». Εύχονται τα καλύτερα για τα παιδάκια μας. Τους λείπουν οι σύζυγοι και τα παιδιά τους και εγκαταλείπουν για χάρη τους την τηλεοπτική μάχη ή ξεσπούν σε λυγμούς. Επενδύουν στο ένδοξο παρελθόν τους και χτίζουν μια αναγέννηση του παρόντος. Τραγουδιστές και ηθοποιοί που μεσουράνησαν τις προηγούμενες δεκαετίες έφτιαξαν βαλίτσα και μπήκαν στα ριάλιτι νέας κοπής για να αποδείξουν ότι «ο παλιός είναι αλλιώς». Και δίκιο έχουν.






Τέσσερις καλλιτέχνες, δύο αοιδοί και δύο ηθοποιοί, είναι τα λαϊκά τηλεοπτικά είδωλα με χιλιάδες tweets στη φαρέτρα τους και τον κόσμο να τους στηρίζει σε κάθε τους κίνηση.

«Daffy»
Μη με τρυπάς σαν τον Τριαντάφυλλο

Τα ντιμπέιτ που γίνονται στα πάνελ

των πρωινών εκπομπών και στο Twitter για τον Τριαντάφυλλο θα τα ζήλευαν πολλοί εκλογολόγοι. Ποιος να το φανταζόταν πως το 2021 ο αοιδός Τριαντάφυλλος Χατζηνικολάου θα εφορμούσε στις ακτές της Δομινικανής Δημοκρατίας διαγράφοντας μια πορεία ασύλληπτης δημοφιλίας μετά από μια περίοδο υποτονικής σχετικά καλλιτεχνικής παρουσίας. Μετά από μια έντονη διαδρομή με επιτυχίες στα νυχτερινά μαγαζιά, μεγάλες συνεργασίες και έντονη συζήτηση γύρω από το όνομά του, ο Τριαντάφυλλος εσχάτως διένυσε μια πιο ήσυχη πενταετία, στην οποία δήλωνε παρών, αλλά δίχως το εκτόπισμα του παρελθόντος.

Η συμμετοχή του στο «Just the two of us» του Νίκου Κοκλώνη στο OPEN έδειξε ότι έχει τηλεοπτικό γκελ και μια τηλεοπτική αψιμαχία με την Ευρυδίκη Παπαδοπούλου εξελίχθηκε σε trend του σόου. Και κάπως έτσι, η εταιρεία του Ατζούν Ιλιτζαλί είδε στο πρόσωπό του τον κατάλληλο. Σίγουρα, πάντως, δεν φαντάστηκε το μέγεθος όλων όσα συνέβησαν στη συνέχεια. «Ο Ντάφυ στον Αγιο Δομίνικο» θα μπορούσε να είναι τίτλος σε βιβλίο το οποίο θα βοηθούσε στο να χαλαρώσει ο ταλαιπωρημένος από την καραντίνα τηλεθεατής.

Ο «Ντάφυ» κατάφερε να ξεχωρίσει αρχικά λόγω αδυναμίας στα αγωνίσματα και στη συνέχεια λόγω συμπεριφοράς στη συμβίωση. Δύσκολα μπορούσες να συμπεράνεις με ποιανού το μέρος είναι. Με εκείνου που δείχνει να είναι δημοφιλής στην παραλία ή στην καλύβα ή με εκείνου που σαρώνει σε ψήφους πίσω στην πατρίδα; Σαφής απάντηση δεν υπάρχει. Μόνο ένα «ό,τι βολεύει». Κάθε εμφάνιση, κάθε αψιμαχία, κάθε αγώνισμα είναι ένα επεισόδιο στη σαπουνόπερα «Ο Ντάφυ σε νέες περιπέτειες». Το τελευταίο διάστημα βρίσκεται στο στόχαστρο όλων σχεδόν των συμπαικτών του, οι οποίοι τον τιμωρούν ακόμη και με στέρηση τροφής. Και ο ίδιος μπορεί να υποφέρει, αλλά η συσπείρωση του τηλεοπτικού λαού του είναι πέρα και πάνω από κάθε προσδοκία. Μια συσπείρωση που περιγράφεται μέσα από τα λόγια μιας ανάρτησης που έκανε ο Γιώργος Λύρας.

«Ο Ντάφυ είναι το χρώμα. Είναι η ανάσα. Είναι η γελαστή βραδιά μας. Είναι το αντίπαλο δέος της μοναξιάς μας. Είναι το αντίδοτο στη χλαπάτσα-χρέος της εφορίας που μας ήρθε. Είναι κορονοϊός δίχως Άστρα Ζένεκα. Δεν υπάρχει τηλεόραση στην πριν Ντάφυ εποχή και δεν θα υπάρχει στη μετά Ντάφυ. Να μου το θυμηθείτε! Ο Ντάφυ δεν είναι απλά ένας φανταστικός χαρακτήρας κινουμένων σχεδίων των σειρών Looney Tunes. Ο Ντάφυ έχει εξαφανίσει τον Μπαγκς Μπάνυ από τα παιδικά μας χρόνια. Δεν είναι μια απλή πάπια, μαύρη και ψηλόλιγνη, με οξύθυμο χαρακτήρα και πολύ εγωισμό. Δεν είναι θέμα προς συζήτηση ο κοινωνικός αποκλεισμός που οι ιντριγκαδόροι του Survivor έχουν επιβάλει. Είναι ένα παιδί ευαίσθητο, που η μοίρα τον έριξε δίπλα σε εκείνα τα… παιδάκια που θέλουν να τον μειώσουν, να τον εξαφανίσουν, να τον στείλουν σπίτι του και εμάς στην απελπισία! Διότι εμείς δεν ζούμε πια χωρίς Ντάφυ! Κι αν τυχόν αποχωρήσει από το παιχνίδι, τότε όλοι εμείς οι φαν αυτού του χαρακτήρα θα βγούμε στους δρόμους…».

Και κάπως έτσι, μείνει ή φύγει ο «Ντάφυ», μόλις επιστρέψει θα καταλάβει πως μια νέα καριέρα ξεκινά και θα «σπάει τα ρολόγια»…

F1----142665065_1338642576496303_8666435700320589525_o
Πάνος Καλλίδης /«Survivor»: Ο πιο famous των Διασήμων ύψωσε ανάστημα και αποχαιρέτησε απλά και ωραία: «Εφτασα στα όριά μου […] ζητώντας συγγνώμη από κάποιους που έχω στενοχωρήσει, αποφάσισα ότι πρέπει να αποχωρήσω» …… Τριαντάφυλλος Ή «Daffy» /«Survivor»: Ο τραγουδιστής κατάφερε να ξεχωρίσει αρχικά λόγω αδυναμίας στα αγωνίσματα και στη συνέχεια λόγω συμπεριφοράς στη συμβίωση. Κάθε εμφάνιση, κάθε αψιμαχία, κάθε αγώνισμα είναι ένα επεισόδιο στη σαπουνόπερα «Ο Ντάφυ σε νέες περιπέτειες»

Πάνος Καλλίδης
Ενας Σαλονικιός στον Αγιο Δομίνικο

Από το 2007, όπου πρωτοεμφανίστηκε με το άσμα «Αθήνα – Σαλονίκη», μέχρι το 2021, όπου έκανε τη διαδρομή ΑθήναΔομινικανή Δημοκρατία, πέρασαν πολλά χρόνια. Κι αν στην πρώτη φάση την πίστα έραιναν με γαρίφαλα οι θαμώνες, στη δεύτερη την αρένα στόλιζαν καρύδες. Ο Πάνος που δυσκολεύτηκε, ο Πάνος που έκανε με φιλότιμο όλες τις δουλειές στην καλύβα, ο Πάνος που διέπρεπε στα παιχνίδια του μυαλού, ο Πάνος έκανε τη μεγάλη έξοδο. Πρόλαβε τη φθορά στη στροφή, έκανε ελιγμό και την προσπέρασε κόβοντας πρώτος το νήμα πριν τον ταπεινώσει εκείνη.

Ο πιο famous των Διασήμων ύψωσε ανάστημα και αποχαιρέτησε λέγοντας απλά και ωραία: «Μετά από πολλές μέρες σκέψης κι αϋπνίας, θέλω να πω κάποια πράγματα σε αυτό το παρεάκι. Είχα μάθει μέχρι σήμερα στη ζωή μου να χρησιμοποιώ για όπλα το ταλέντο, την καλοσύνη και με αυτά έκανα κάτι έξω. Εδώ μέσα είναι άχρηστα και δεν μπορείς να αγωνιστείς με αυτά. Πρέπει να είσαι δυνατός, σκληρός και να φέρνεις πόντους. Δεν μπορώ να βοηθήσω την ομάδα κι αυτό με στενοχωρεί πάρα πολύ. Ο κόσμος με ψήφισε γιατί θέλει να με βλέπει ως Πάνο, αλλά νομίζω ότι προτεραιότητα έχουν τα παιδιά που θα πάνε για το έπαθλο κι έχουν τα φόντα. Εγώ δεν μπορώ να το καταφέρω, μη γελιόμαστε. Ηρθα για την εμπειρία και απέδειξα στον εαυτό μου ότι μπορώ, αλλά έφτασα στο σημείο να αδικώ κάποιους ανθρώπους. Εφτασα στα όριά μου. Είμαι καλλιτέχνης, πατέρας, σύζυγος, εραστής και φίλος και μετά από όλα αυτά και ζητώντας συγγνώμη από κάποιους που έχω στενοχωρήσει, αποφάσισα ότι πρέπει να αποχωρήσω».

Και όταν με το καλό ανοίξουν οι πίστες, η θέση του θα είναι εκεί, ανάμεσα στα πανέρια της νυχτερινής αποθέωσης.

F3---160073853_778833236369058_8296997426942903016_n
Στρατος Τζώρτζογλου – Μιχάλης Ιατρόπουλος /«Φάρμα»: Δύο φωτογραφίες με 23 χρόνια διαφορά ανέβηκε στο fan page του Μιχάλη Ιατρόπουλου στο Instagram με το σχόλιο «για να μαθαίνουν οι νέοι»

Στράτος Τζώρτζογλου – Μιχάλης Ιατρόπουλος
Αγρότες στη «Φάρμα»

Τι θα ήταν το τηλεοπτικό βουκολικό τοπίο δίχως την παρουσία αυτού του υποκριτικού διδύμου που διένυσε μια διαδρομή από το τιμημένο «Σημάδι του έρωτα» μέχρι σήμερα για να ξανασυναντηθεί στη μέση του αγρού και να ξυπνήσει τηλεοπτικές μνήμες – παρηγοριά της καραντίνας. Ο Στράτος Τζώρτζογλου είναι ο άνθρωπος ο οποίος έχει βρει το νόημα της ζωής του, δεν διστάζει να κάνει αντισυμβατικά πράγματα τα οποία θα ιντριγκάρουν το κοινό και είναι ο μόνος που μπήκε με λευκά ρούχα στη «Φάρμα» και αφοσιώθηκε στην ανάγνωση του βιβλίου του ριάλιτι. Είναι ο άνθρωπος που θα σχολιάσει τη σωματοδομή του φίλου του Μιχάλη Ιατρόπουλου εστιάζοντας στην περίμετρο της κοιλιάς του, θα χλευάσει καλοπροαίρετα τους συνομήλικούς του «αγρότες» που υπερπροσπαθούν να πριονίσουν κούτσουρα και να κάνουν αγροτικές εργασίες.

Οι δυο τους είναι αυτοί που θα θυμηθούν τα παλιά και φυσικά θα ξεχωρίσουν από την πρώτη στιγμή. Το παρελθόν του Μιχάλη Ιατρόπουλου είναι αυτό που θα τον βοηθήσει να αντεπεξέλθει σε όλα. Η εμπειρία του θα τον βοηθήσει να βρει διεξόδους, ενώ στο πρόσωπό του ο μέσος Ελληνας τηλεθεατής θα βρει τη νοσταλγικότητα του παρελθόντος με τη γλυκιά ωρίμανση του παρόντος.

Ιατρόπουλος και Τζώρτζογλου συνιστούν ένα απολαυστικό δίδυμο, το οποίο μπήκε μέσα όχι για να αποδείξει κάτι, ούτε για να κατακτήσει κάτι επιπλέον σε σχέση με όσα έχει αδράξει από το τηλεοπτικό ένδοξο παρελθόν του. Σε μια περίοδο καλλιτεχνικής αδράνειας λόγω πανδημίας, εκείνοι βρήκαν τον τρόπο να διασκεδάσουν, να μας διασκεδάσουν και να βγάλουν και χρήματα. Είναι πλέον σπάνιοι τύποι της ελληνικής κοινωνίας, αποπνέουν μια αίσθηση του παλιού λαϊκού άνδρα και επιτρέπουν στις κάμερες να καταγράψει το τσαλάκωμά τους μετά την άνοδο των καρδιακών παλμών σε κάθε δοκιμασία. Αυτοτρολάρονται, κλείνουν το μάτι στην κάμερα και διόλου ενδιαφέρονται για το έπαθλο. Εχουν πάρει τρόπαια στο παρελθόν και απέδειξαν πλέον πως η τηλεθέαση είναι περισσότερο συναισθηματική εξίσωση και πολύ λιγότερο σωματική υπερδύναμη.

Πηγή: protothema.gr/Αφροδίτη Γραμμέλη