
Αυτές είναι μερικές τεχνικές που μπορείτε να ακολουθήσετε για το μοίρασμα διαφημιστικών φυλλαδίων και εντύπων
Σήμερα η ψηφιακή τεχνολογία έχει βοηθήσει πολλές επιχειρήσεις στο promotion https://letterbox.gr/services/promotion/ , επιτρέποντάς τους να προωθήσουν υπηρεσίες και προϊόντα στο διαδίκτυο με σχετικά εύκολο τρόπο. Σίγουρα τα δεδομένα που παίρνουμε από το διαδίκτυο είναι μετρήσιμα, όμως πολλές φορές δεν είναι απόλυτα αντικειμενικά, καθώς εξαρτώνται από τη σωστή σχεδίαση της καμπάνιας και από τους επαγγελματίες που αναλαμβάνουν τον σχεδιασμό και την προώθηση των διαφημιστικών μηνυμάτων.
Η ηλεκτρονική διαφήμιση πλέον απαιτεί αρκετά χρήματα, αφού ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί σημαντικά, και δεν μπορούμε να πούμε ότι αποτελεί πλέον μια οικονομική λύση. Γι’ αυτό τον λόγο πολλές επιχειρήσεις συνεχίζουν να προτιμούν τον παραδοσιακό τρόπο: το μοίρασμα φυλλαδίων σε διάφορες περιοχές ενδιαφέροντος. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πώς μπορείτε να πετύχετε με τον καλύτερο τρόπο μια τέτοια προώθηση και πώς να τη σχεδιάσετε ώστε να έχετε τα κατάλληλα αποτελέσματα.
Το σημαντικότερο απ’ όλα είναι να δώσετε έμφαση στη σχεδίαση του φυλλαδίου, χρησιμοποιώντας σχήματα, χρώματα, καθαρές εικόνες και ξεκάθαρα μηνύματα, ώστε να είναι ελκυστικό στο μάτι του πελάτη. Δεν πρέπει να φορτώνετε τα φυλλάδια με πολύ κείμενο, ενώ οι προσφορές που θέλετε να προωθήσετε πρέπει να είναι ευδιάκριτες και να φαίνονται ήδη από την πρώτη σελίδα. Η σωστή ποιότητα στην εκτύπωση και η επιλογή του χαρτιού είναι επίσης πολύ σημαντικά, γιατί αναδεικνύουν τον επαγγελματισμό της επιχείρησης. Ένα πρόχειρα τυπωμένο φυλλάδιο συνήθως περνά απαρατήρητο και δεν κερδίζει το ενδιαφέρον του καταναλωτή.
Η διανομή είναι ένα κρίσιμο στάδιο και πρέπει να γίνεται με σωστό τρόπο, στοχεύοντας σημεία ενδιαφέροντος όπως εμπορικά κέντρα, στάσεις λεωφορείων, πανεπιστήμια, δημόσιες υπηρεσίες, πλατείες, πεζόδρομους και άλλους χώρους όπου συγκεντρώνεται κόσμος. Πρέπει επίσης να αξιοποιήσετε το φυλλάδιο συνδέοντάς το με την online παρουσία του καταστήματος, δίνοντας στους χρήστες την ευκαιρία να σκανάρουν διάφορα QR codes ή barcodes προϊόντων. Έτσι μπορούν να επωφεληθούν από προσφορές και να επισκεφτούν την ιστοσελίδα ή το e-shop σας, για να συνεχίσουν τις αγορές τους ή να ανακαλύψουν άλλα προϊόντα που μπορεί να τους ενδιαφέρουν.
Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δείτε και κατά πόσο τα διαφημιστικά φυλλάδια ανταποκρίνονται στους στόχους σας. Μπορείτε να μετρήσετε τις επισκέψεις που προέρχονται από το σκανάρισμα των κωδικών ή να ρωτάτε τους νέους πελάτες που φτάνουν στο φυσικό κατάστημα από πού έμαθαν για την επιχείρηση και τις προσφορές.
Θα πρέπει επίσης να στοχεύσετε σε συγκεκριμένες ομάδες και ηλικίες, ανάλογα με το προϊόν ή τις υπηρεσίες που θέλετε να προωθήσετε. Οι ώρες που θα επιλέξετε για το μοίρασμα φυλλαδίων είναι σημαντικές: πρωί, μεσημέρι ή απόγευμα, ιδιαίτερα σε ώρες που οι άνθρωποι πηγαίνουν ή επιστρέφουν από την εργασία τους. Για την αποτελεσματική διανομή φυλλαδίων, είναι καλό να συνεργαστείτε με εταιρείες διανομής που διαθέτουν εμπειρία, δίνοντάς τους ένα σωστό πλάνο στοχοθέτησης.
Επίσης, θα πρέπει να εμπιστευτείτε έναν επαγγελματία γραφίστα για την κατασκευή του φυλλαδίου. Ένας ειδικός ξέρει πώς να περάσει το μήνυμα στο κοινό σας, σύμφωνα με τις δικές σας προτιμήσεις και ανάγκες.
Πολλοί επιχειρηματίες πειραματίζονται με πρωτότυπες μεθόδους για να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό, όπως η απεικόνιση τρισδιάστατων μοτίβων ή ακόμη και η χρήση εικονικής πραγματικότητας. Αυτά μπορούν να κάνουν το άνοιγμα ενός φυλλαδίου πιο δελεαστικό, ενισχύοντας το αποτέλεσμα του promotion.