Τον νέο όγδοο κατά σειρά κυκλικό κόμβο, στην οδό Παρασκευοπούλου στη Ν. Ιωνία, παρέδωσε στην κυκλοφορία, πριν από λίγη ώρα ο δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπέος. Πρόκειται για ένα έργο ζωτικής σημασίας που θα ενισχύσει την οδική ασφάλεια και θα εξυπηρετεί καλύτερα τις κυκλοφοριακές ροές στο συγκεκριμένο σημείο, ενώ με τη μορφή που έχει πάρει αποτελεί «στολίδι» που αναβαθμίζει και αισθητικά την περιοχή.


«Να το χαρείτε, να το προσέχετε και ο Δήμος Βόλου θα συνεχίσει να το συντηρεί ως έργο», τα λόγια του δημάρχου, Αχιλλέα Μπέου, στα εγκαίνια του νέου κυκλικού κόμβου, δεύτερου κατά σειρά στην περιοχή της Ν. Ιωνίας, που έγιναν παρουσία στελεχών της δημοτικής αρχής αλλά και πολιτών. «Πρόκειται για ένα έργο που εντάσσεται στον σχεδιασμό του Δήμου Βόλου για την αναβάθμιση της κυκλοφορίας σε όλη την πόλη», τόνισε ο κ. Μπέος για τον κυκλικό κόμβο στην οδό Παρασκευοπούλου.


Ο κυκλικός κόμβος στην οδό Παρασκευοπούλου έχει ενταχθεί σε πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης από κοινού με τον κόμβο που παραδόθηκε στην οδό Βενιζέλου με Δοξοπούλου.
Είναι ένας μικρός κόμβος, με ένα ρεύμα κυκλοφορίας, που αναμένεται να επιλύσει κυρίως προβλήματα καθυστερήσεων και παραβατικότητας. Στο σημείο, λειτουργούσαν φωτεινοί σηματοδότες που καθυστερούσαν χωρίς λόγο την ροή της κυκλοφορίας. Συγκεκριμένα, στην Παρασκευοπούλου, που δίνει έξοδο προς τον Περιφερειακό και τη συνοικία του Φυτόκου, ο οδηγός περνούσε τον πρώτο φωτεινό σηματοδότη και σε ελάχιστα μέτρα σταματούσε σε δεύτερο προκειμένου να διέλθουν οχήματα από τη οδό Φυτόκου. Μόνο που η κίνηση από τη Φυτόκου, ήταν περιορισμένη και οδηγοί βρίσκονταν να περιμένουν σε ένα φανάρι που δείχνει «πράσινο» για 15 δευτερόλεπτα και κόκκινο για 60 δευτερόλεπτα, χωρίς να υπάρχει κίνηση που να δικαιολογεί την αναμονή είτε από την Φυτόκου είτε από την οδό Σκοπέλου.
Με την κατασκευή του νέου κόμβου εξυπηρετούνται ταχύτερα οι κυκλοφοριακές ροές και να ενισχυθεί σημαντικά η οδική ασφάλεια.
Η κατασκευή και η απόδοση σε λειτουργία των σύγχρονων ισόπεδων κυκλικών κόμβων – ο πρώτος στη διασταύρωση των οδών Λαρίσης, Δερβενακίων, Μπότσαρη (κόμβος Διμηνίου), ο δεύτερος στη διασταύρωση των οδών Λαμπράκη και Σέκερη (κόμβος ΚΤΕΛ), ο τρίτος στη διασταύρωση των οδών Λαμπράκη, Παπαδιαμάντη, Πυράσσου (κόμβος Τελωνείου), ο τέταρτος στη διασταύρωση των οδών Δημητριάδος, Μπόρελ, Λαμπράκη και Ιάσονος (κόμβος Δημαρχείου), ο πέμπτος στη συμβολή των οδών Αθηνών και Λαρίσης, ο έκτος στη διασταύρωση των οδών Πολυμέρη και Σταδίου και ο έβδομος στη Ν. Ιωνία, στη συμβολή των οδών Βενιζέλου και Δοξοπούλου – άλλαξαν ριζικά το κυκλοφοριακό μοντέλο της πόλης και αποτέλεσαν ουσιαστικά ένα ιδιαίτερο σημείο αναφοράς με θετική απήχηση τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων. Δόθηκε παράλληλα η δυνατότητα να καταγραφεί θεαματική βελτίωση στο επίπεδο εξυπηρέτησης, στη ροή της κυκλοφορίας και στην οδική ασφάλεια και ουσιαστική πτώση στο επίπεδο παραγόμενου περιβαλλοντικού θορύβου.













