Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024 02:11
ΒόλοςΤοπικά

Aχ. Μπέος: «Ναι υπό προϋποθέσεις σε 15.000 φιλάθλους στον τελικό – Θέλει περισσότερους ο Αλαφούζος»






Αποχώρησε από τη σύσκεψη για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας ο Αχιλλέας Μπέος, αναφέροντας ότι είναι θετικός -υπό προϋποθέσεις- για την παρουσία 15.000 φιλάθλων, ωστόσο ο Γιάννης Αλαφούζος ήταν αρνητικός, επιθυμώντας να δοθούν περισσότερα εισιτήρια. Πλήρης επιβεβαίωση του SDNA…

«Βρίσκομαι εδώ γιατί προσκλήθηκα από τον κ.Μπαλτάκο. Αλλά η παρουσία μου δεν έχει κάποιο νόημα, γιατί ως δήμαρχος της πόλης πρόθεσή μου είναι ο τελικός να γίνει μία γιορτή του ποδοσφαίρου. Οι λεπτομέρειες κι όλα τα υπόλοιπα είναι απόφαση της Ομοσπονδίας και των δύο ομάδων, να συναινέσουν στις λεπτομέρειες. Εγώ έδωσα το “πράσινο φως”..», ανέφερε αρχικά ο Αχιλλέας Μπέος αποχωρώντας από τη σύσκεψη.

Σε ερώτηση για την αλλαγή στάσης του φέτος αναφορικά με τον κόσμο στον τελικό, επιβεβαίωσε όσα έχει αναφέρει το SDNA εδώ και καιρό, για τελικό με 15.000 κόσμο: «Παραμένω στην ίδια προσέγγιση, αλλά με γνώμονα την ιστορία των δύο ομάδων, ότι στο παρελθόν δεν είχαν την ίδια αντιπαλότητα όπως Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός ή Άρης-ΠΑΟΚ, είπαμε κάτω από προϋποθέσεις να έρθει ο κόσμος στον Βόλο. Και για τον Βόλο, την πόλη και για το ποδόσφαιρο, να υπάρξουν στο Πανθεσσαλικό 15.000 φίλαθλοι. Ο κ.Αλαφούζος ήταν αρνητικός γιατί ήταν λίγοι οι φίλαθλοι, ήθελε περισσότερα εισιτήρια. Τις αποφάσεις αυτές θα τις πάρει η ΕΠΟ με τις ομάδες».

Αναφορικά με την απόφαση της ΔΕΑΒ να κλείσει το Πανθεσσαλικό επειδή οι κάμερες δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του νέου αθλητικού νόμου, ανέφερε ότι πριν έναν χρόνο ο Δήμος Βόλου είχε δώσει 200.000 ευρώ για να μπουν κάμερες και για τα χρήματα που απαιτούνται ώστε να τοποθετηθούν νέες: «Είπα ότι όσο είναι το κόστος να συμβάλει 50-50 η ΕΠΟ και ο Δήμος. Αυτό θα το αποφασίσουν η ΕΠΟ και οι ομάδες. Το καρπούζι και το μαχαίρι το έχουν η ΕΠΟ και οι ομάδες».

Επιπλέον τοποθετήθηκε και στις καταγγελίες του για τις διαρροές που αφορούν τον διαιτητή του αγώνα με την Κηφισιά, κάνοντας λόγο για “σκάνδαλο” και “βρώμικο παρασκήνιο”.