Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024 00:35
Τοπικά

Μιχ. Μιτζικός: Θεσσαλικός κόμβος μεταφορών ο Βόλος






Για τα θέματα και τα προβλήματα του κλάδου των λιμενεργατών ενημερώθηκε ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «ΔΥΝΑΜΗ ΒΟΛΟΥ» και πολιτευτής Μαγνησίας της ΝΔ Μιχάλης Μιτζικός, κατά την διάρκεια συνάντησης που είχε με τον πρόεδρο του Συλλόγου Λιμενεργατών Βόλου κ. Θωμά Κρητικό.

Όπως αναφέρεται σε δελτίο Τύπου, κατά την συνάντηση των δυο ανδρών επισημάνθηκε η καμπή που παρατηρείται στην υποδοχή πλοίων, καθώς και η ανάγκη να γίνει το Λιμάνι ένας από τους βασικούς μοχλούς ανάπτυξης της πόλης, του Νομού και της Κεντρικής Ελλάδος γενικότερα.

Ο Βόλος να γίνει ο θεσσαλικός κόμβος συνδυαζόμενων μεταφορών

Σύμφωνα με τον κ. Μιτζικό, η ανάπτυξη αυτή θα μπορεί να γίνει με βάση το νέο νομοθετικό πλαίσιο είτε με παραχώρηση μίας προβλήτας προς εκμετάλλευση σε ιδιώτη είτε με την μορφή ΣΔΙΤ ώστε το λιμάνι να εξελιχθεί σε homeporting και να είναι προσοδοφόρο όχι μόνο για τα ταμεία του Κράτους αλλά για τον Βόλο και τη Μαγνησία γενικότερα.

Επίσης τέθηκε το θέμα των κοντέινερ και όπως τόνισε ο κ. Μιτζικός θα πρέπει να στηριχθεί κάθε προσπάθεια του ΟΛΒ ώστε να δημιουργηθούν οι απαραίτητες τεχνικές υποδομές για την περισσότερο μεγαλύτερη σε αριθμό υποδοχή πλοίων , προκειμένου η διακίνηση των κοντέινερ, η οποία δεν επιβαρύνει το περιβάλλον να γίνεται με συνδυασμό τρένων και πλοίων και φορτηγών (combined transports), το οποίο στηρίζει σθεναρά και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Ακόμη επισήμανε πως για να επιτευχθεί το παραπάνω θα πρέπει να στηριχθεί η δημιουργία ενός εμπορευματικού κέντρου συνδυαζόμενων μεταφορών στην περιοχή του Βελεστίνου, σε άμεση συνέργεια με τον ΟΣΕ και τον ΟΛΒ ώστε η δημιουργία του κέντρου να αποφέρει πολλαπλά οφέλη στην περιοχή και να συμβάλει στη δημιουργία νέων θέσεων απασχόλησης και στην καταπολέμηση της ανεργίας που μαστίζει τη Μαγνησία.

Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «ΔΥΝΑΜΗ ΒΟΛΟΥ και πολιτευτής Μαγνησίας της ΝΔ τονίζει πως το λιμάνι του Βόλου θα πρέπει να αναπτυχθεί και να γίνει πιο ευέλικτο ώστε να λειτουργεί ως η καλύτερη εναλλακτική λύση μεταξύ των λιμανιών Πειραιά και Θεσσαλονίκης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την βιώσιμη και σταθερή ανάπτυξη της περιοχής, καταλήγει το δελτίο Τύπου.