Άλλες Ειδήσεις

Ο άνθρωπος πίσω από τους επεξεργαστές της Apple

Johny Srouji

Ο άνθρωπος πίσω από τους επεξεργαστές της Apple

Το Bloomberg Businessweek δημοσιοποίησε ένα πολύ ενδιαφέρον προφίλ του Johny Srouji, του Senior Vice President of Hardware Technologies της Apple που πήγε στην εταιρεία το 2008 και οδήγησε την ομάδα της Apple στην δημιουργία του A4. Δηλαδή του πρώτου επεξεργαστή που σχεδίασε η Apple και ο οποίος έκανε το ντεμπούτο στο iPhone 4, καθώς και στο πρώτο iPad.

H Apple πλέον δέχεται μια σειρά από εύσημα για την απόφαση της αυτή. Δηλαδή, το να επενδύσει και να δουλέψει στον σχεδιασμό του δικού της επεξεργαστή. Το άρθρο αποκαλύπτει μάλιστα πως ο Steve Jobs πήρε αυτή την απόφαση που τότε είχε πολύ μεγάλο ρίσκο για την εταιρεία.

Όπως αναφέραμε, η Apple ξεκίνησε να σχεδιάζει τα δικά της mobile chips ξεκινώντας με το A4 που το 2010 βρέθηκε στο iPhone 4 και στο πρώτο iPad. Πιο πριν και τα προηγούμενα μοντέλα iPhone χρησιμοποιούσαν σχέδια της Samsung καθώς και εξαρτήματα από διαφορετικούς παρόχους. Μάλιστα στοιχεία των Samsung chips τότε βρισκόντουσαν σε DVD players του Κορεατικού κολοσσού.

Αυτό το γεγονός σε συνδυασμό από την εξάρτηση σε τρίτους είχε εξοργίσει τον Steve Jobs.  «O Steve κατάλαβε πως ο μόνος τρόπος έτσι ώστε να μπορέσει η Apple παρουσιάσει κάτι μοναδικό ήταν να πάει στον δικό της σχεδιασμό αποκλειστικά. Πρέπει να το ελέγχεις και να σου ανήκει τόνιζε χαρακτηριστικά».

Το άρθρο επίσης αποκαλύπτει πως αρχικά η Apple σχεδίαζε να βάλει στο iPad Pro τον A8X επεξεργαστή του iPad Air 2. Το γεγονός όμως πως η συσκευή θα έκανε τελικά το ντεμπούτο της μαζί με το iPhone 6S άλλαξε αυτά τα σχέδια με τον Srouji να πιέζει τους μηχανικούς τους να παρουσιάσουν το A9X chip πιο γρήγορα από ότι είχε προγραμματιστεί.

Επίσης διαβάζουμε στο άρθρο πως πίσω από κλειστές πόρτες με μέγιστη ασφάλεια υπάρχει ένα εργαστήριο χωρίς όνομα σε κάποια εξωτερική πινακίδα όπου εκεί η εταιρεία δοκιμάζει μελλοντικά σχέδια για τους επεξεργαστές της. Η φωτογραφία παρακάτω είναι μικρή εικόνα από αυτό τον χώρο.

aksakak2

«Αν υπάρχει κάποιο λάθος στο λογισμικό τότε κυκλοφορείς μια νέα έκδοση με την διόρθωση. Με το hardware τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Αν κάνεις λάθος σε μια αντίσταση ή έναν πυκνωτή τότε έχεις χάσει το παιχνίδι», τονίζει χαρακτηριστικά ο Srouji.

Διαβάστε εδώ ολόκληρο το άρθρο του Bloomberg Businessweek

Περισσότερα Εδω!