Τοπικά

ΔΕΥΑΜΒ: Κακοκαιρία και «ακατάλληλα» υδρόμετρα η αιτία της προβληματικής υδροδότησης

Από τη ΔΕΥΑΜΒ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Μετά την πλήρη αξιολόγηση και καταγραφή των προβλημάτων στην υδροδότηση, που παρουσιάζονται στο σύνολο του πολεοδομικού συγκροτήματος του Δήμου Βόλου, διαπιστώθηκε ότι τα προβλήματα προέκυψαν από την εκτεταμένη διάρκεια των ακραίων καιρικών φαινομένων που συνδυάστηκαν με πολικές θερμοκρασίες.

Παρά την ύφεση των φαινομένων, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τη χιονόπτωση, οι θερμοκρασίες παραμένουν ιδιαίτερα χαμηλές και παρά τις αντίξοες συνθήκες το προσωπικό της επιχείρησης καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποκατάσταση του δικτύου.

Το πρόβλημα που δημιούργησε ο παγετός έχει να κάνει με την καταστροφή, μέχρι στιγμής, περισσότερων των 1000 υδρομέτρων, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ΔΕΥΑΜΒ. Δυστυχώς η προμήθεια των συγκεκριμένων υδρομέτρων από την ΔΕΥΑΜΒ δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις για αντιμετώπιση παρόμοιων θερμοκρασιών και ενδεχομένως αυτός είναι ο λόγος που ο παγετός προκάλεσε αυτές τις ζημιές.

Ο Δήμος Βόλου ζητάει συγγνώμη για την ταλαιπωρία των πολιτών και ταυτόχρονα την κατανόηση και την υπομονή τους για λίγα 24ωρα ακόμη, οπότε και θα συνεχιστούν οι μειώσεις στην πίεση του δικτύου, ώστε να αποτρέψουμε την ολική καταστροφή αυτού, και προκειμένου να διαπιστωθεί από πού και γιατί προέκυψε το όλο πρόβλημα.

Αύριο με απόφαση Δημάρχου θα διεξαχθεί έκτακτο τεχνικό συμβούλιο με αντικείμενο την αναζήτηση τυχόν ευθυνών και εφόσον διαπιστωθούν ευθύνες θα διαταχθεί ΕΔΕ για να διαπιστωθεί εάν και εφόσον το πρόβλημα που δημιουργήθηκε οφείλεται μόνο στην ποιότητα των υδρομέτρων, σε ανθρώπινες αμέλειες ή σε μείωση εισροής πόσιμου νερού στις δεξαμενές.

Η σημερινή δημοτική αρχή, χάρις στις προσπάθειες που καταβάλει υπέρ των συμφερόντων της πόλης και για αποκλειστικό όφελος των πολιτών, βρίσκεται πολύ ψηλά στην εκτίμηση τους, ακριβώς γιατί ουδέποτε απέκρυψε την αλήθεια και δεν καλύπτεται πίσω από μικρότητες. Το ίδιο θα πράξει και σε αυτή την περίπτωση και θα υπάρξει πλήρης και ειλικρινής ενημέρωση των δημοτών – καταναλωτών της επιχείρησης, από τους οποίους και πάλι ζητεί την κατανόησή τους