MobileΒόλοςΤοπικά

Στο σκοτάδι για τα δρομολόγια του «Μουτζούρη»

Θα ταξιδέψει ή όχι ο θρυλικός «Μουτζούρης» το ερχόμενο Σαββατοκύριακο; Στα σκοτάδια επιβάτες και σιδηροδρομικοί για το τι μέλλει γενέσθαι. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρά το μπάχαλο που προκλήθηκε το προηγούμενο Σάββατο, όταν 128 επιβάτες ξέμειναν στον σιδηροδρομικό σταθμό των Ανω Λεχωνίων με τα εισιτήρια στο χέρι, κρατά ακόμη «στα σκοτάδια» όσους θέλουν να ταξιδέψουν με το τρενάκι του Πηλίου για να απολαύσουν τις ομορφιές του Πηλίου και δεν έχει προβεί σε καμία επίσημη ενημέρωση.
«Προφορικά ακούστηκε ότι μάλλον δεν θα γίνουν», είναι η ανεπίσημη απάντηση των σιδηροδρομικών όταν ρωτούνται.
Τα τηλέφωνα στον σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου έχουν πάρει κυριολεκτικά «φωτιά», ωστόσο οι αρμόδιοι υπάλληλοι αδυνατούν να απαντήσουν υπεύθυνα στους ενδιαφερόμενους όσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ανακοινώνει επίσημα τι μέλλει γενέσθαι το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.
Οι υπάλληλοι του σιδηροδρομικού σταθμού Βόλου ελπίζουν πως μέχρι αύριο το μεσημέρι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα βγει ευθαρσώς και θα πληροφορήσει το κοινό αν θα γίνουν τα δρομολόγια ή όχι. Αυτό που γνωρίζουν οι περισσότεροι εξωδίκως… όμως και στο προφορικό.
«Ελπίζουμε να μη βρεθούμε προ δυσάρεστων εκπλήξεων, όπως το προηγούμενο Σάββατο που εντελώς απροειδοποίητα και χωρίς δημόσια αιτιολόγηση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακύρωσε τα δρομολόγια που εκτελεί τα Σαββατοκύριακα το τρενάκι του Πηλίου στη διαδρομή Ανω Λεχώνια – Μηλιές τελευταία στιγμή», επισήμανε  Βολιώτης εξ Αθηνών, που βρέθηκε εξαιτίας των εκλογών στον Βόλο και ήθελε να ταξιδέψει με το τρενάκι του Πηλίου για να απολαύσει με την οικογένειά του τη διαδρομή, αλλά έμεινε στον σιδηροδρομικό σταθμό Ανω Λεχωνίων μαζί με άλλους πολλούς.
Να σημειωθεί πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέχρι σήμερα δεν έχει τοποθετηθεί δημόσια, ούτε για το θέμα που δημιουργήθηκε, ούτε φυσικά έχει ζητήσει δημόσια «συγγνώμη» για την ταλαιπωρία που προκάλεσε στους επιβάτες, οι οποίοι είχαν προμηθευτεί εισιτήριο από προηγούμενες μέρες και δεν είχαν «μαντέψει» ότι τα δρομολόγια θα καταργηθούν.
Ανεπισήμως πάντως οι πληροφορίες αναφέρουν πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε στην αιφνιδιαστική κατάργηση των δρομολογίων εξαιτίας έλλειψης μηχανοδηγών.