Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024 18:38
Άλλες Ειδήσεις

Διχάζει η νέα φωτογράφηση της Benetton






Δεν είναι η πρώτη φορά που η ιταλική εταιρεία ένδυσης Benetton προκαλεί με μία αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια. Αυτή τη φορά, ακολουθώντας πάντα το “ρεύμα” της εποχής, χρησιμοποίησε για τις διαφημίσεις της εικόνες μεταναστών που μόλις είχαν διασωθεί στην Μεσόγειο.

Προκαλώντας την αντίδραση της ΜΚΟ που συμμετείχε στη διάσωση και ανοίγοντας εκ νέου συζητήσεις για τα όρια που μπορεί να υπάρχουν στην καλλιτεχνική έκφραση, ιδιαίτερα όταν ο σκοπός είναι καθαρά εμπορικός.

Η Μη Κυβερνητική Οργάνωση “SOS Méditerranée”, αντέδρασε άμεσα στη χρήση της φωτογραφίας των μεταναστών με τα σωσίβια που μόλις έχουν διασωθεί από το πλοίο “Aquarius” ύστερα από πολυήμερο θρίλερ λόγω της άρνησης της Ιταλίας να τους δεχθεί στο έδαφός της, πράγμα που τελικά έπραξαν οι Ισπανοί. Η γερμανική ΜΚΟ διαχωρίζει πλήρως τη θέση της, τονίζοντας ότι “Η αξιοπρέπεια των ανθρώπων θα πρέπει να γίνεται σεβαστή υπό όλες τις συνθήκες. Η ανθρώπινη τραγωδία που εκτυλίσσεται στην Μεσόγειο δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται για εμπορικούς σκοπούς”. Παράλληλα, καταδικάζει την “ατομική πρωτοβουλία” του φωτογράφου που παραχώρησε το στιγμιότυπο για τη διαφήμιση, υπογραμμίζοντας ότι η ίδια δεν δίνει την συγκατάθεσή της για χρήση των φωτογραφιών της για εμπορικούς σκοπούς.