Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024 12:23
Τοπικά

Δήμος Βόλου: Εξαπατούσαν πολίτες ότι δήθεν έσβηναν κλήσεις – Η αλήθεια για τις οφειλές από παλιές κλήσεις






Θύματα εξαπάτησης από τους εκπροσώπους του γνωστού πελατειακού συστήματος, που χρόνια τώρα λειτουργεί και μαστίζει τη χώρα, φαίνεται πως έπεσαν δεκάδες Βολιώτες, στους οποίους υποτίθεται ότι τακτοποίησαν κλήσεις παρελθόντων ετών, σκίζοντάς τες επιδεικτικά ενώπιον τους, αλλά χωρίς παράλληλα να τις «σβήνουν» και τα από τα κομπιούτερς του Δήμου! Αποτέλεσμα είναι, μετά την κυβερνητική οδηγία να εφαρμοσθεί η προβλεπόμενη Νομοθεσία, πολλοί ανυποψίαστοι συμπολίτες να καλούνται να καταβάλλουν οφειλές από λίγα έως εκατοντάδες ευρώ, που έχουν βεβαιωθεί.

Ο Δήμος Βόλου σε ανακοίνωσή του καλεί τους πολίτες να τακτοποιήσουν έγκαιρα τις υποχρεώσεις τους, ωφελούμενοι της ευεργετικής ρύθμισης των δόσεων, και τονίζοντας ότι τόσο οι υπηρεσίες, όσο και το γραφείο Δημάρχου «βρίσκονται στη διάθεση των δημοτών, και πάντα στα πλαίσια της νομιμότητας, να συνδράμουν στην αναζήτηση λύσεων που ενδεχομένως θα οδηγούσαν ακόμα και στην απάλειψη της οφειλής»

Πιο αναλυτικά σε ανακοίνωση που εκδόθηκε αναφέρονται τα εξής:

«Αναφορικά με τις αντιδράσεις και τις διαμαρτυρίες δημοτών, εύλογες και κατανοητές,  για την κοινοποίηση ειδοποιητηρίων με τα οποία καλούνται να πληρώσουν οφειλές στο Δήμο από κλήσεις είτε της Δημοτικής Αστυνομία, είτε της Τροχαίας, παρελθόντων ετών και συγκεκριμένα από το 2008 και εντεύθεν, διευκρινίζουμε:

Δεν πρόκειται για απόφαση του Δήμου Βόλου, αλλά για την υποχρεωτική εφαρμογή διατάξεων του Νόμου, που βεβαίως, ισχύει για όλη τη χώρα. Οι υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι να προχωρήσουν στην υλοποίηση του μέτρου, άλλως κινδυνεύουν να διωχθούν για παράβαση καθήκοντος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εργασία τους.

Ο χρόνος που επιλέξαμε να στείλουμε τα ειδοποιητήρια έγινε με κριτήριο να δοθεί η δυνατότητα στους Δημότες να ενταχθούν στην ευεργετική ρύθμιση που «τρέχει» για καταβολή των οφειλομένων σε δόσεις και που ισχύει έως 30 Νοεμβρίου 2017, γνωρίζοντας καλά την οικονομική δυσπραγία που αντιμετωπίζουν μεγάλα τμήματα της κοινωνίας.

Ο Δήμος Βόλου, αποδεδειγμένα, δεν διακατέχεται από εισπρακτική αντίληψη, αλλά είναι υποχρεωμένος να ανταποκριθεί στις επιταγές του Νόμου. Παρά ταύτα οι υπηρεσίες του, όπως και το γραφείο του Δημάρχου, βρίσκονται στη διάθεση των δημοτών, και πάντα στα πλαίσια της νομιμότητας, να συνδράμουν στην αναζήτηση λύσεων που ενδεχομένως θα οδηγούσαν ακόμα και στην απάλειψη της οφειλής. Επαναλαμβάνουμε πάντα στο πλαίσιο της νομιμότητας.

Δυστυχώς οι περισσότερες περιπτώσεις διαπιστώνεται, από την επικοινωνία μας με τους προσερχόμενους πολίτες, δημιουργήθηκε από το γνωστό πελατειακό σύστημα που λειτούργησε και σε αυτή την περίπτωση, αλλά οι πολίτες εξαπατήθηκαν. Οι κλήσεις που σωρηδόν έσκιζαν μπροστά τους, τακτοποιώντας δήθεν την υπόθεση, διάφορα πολιτικά και κομματικά στελέχη, με θέσεις στην αυτοδιοίκηση, ήταν απλώς πυροτέχνημα, αφού οι παραβάσεις παρέμεναν στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές της υπηρεσίας όπου βεβαιώνονταν, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στη σημερινή κατάσταση».