Πανελλήνιες 2018: Με Αρχαία Ελληνικά και Μαθηματικά συνεχίζονται σήμερα οι εξετάσεις

Ιούνιος 11th, 2018 | by admin
Πανελλήνιες 2018: Με Αρχαία Ελληνικά και Μαθηματικά συνεχίζονται σήμερα οι εξετάσεις
Ελλάδα
0

Με το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών και των Μαθηματικών συνεχίζονται σήμερα οι Πανελλήνιες εξετάσεις για τους υποψηφίους των Γενικών Λυκείων.

Συγκεκριμένα στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα (Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ) και στα Μαθηματικά (Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ + Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ &ΠΛΗΡ/ΚΗΣ) διαγωνίζονται σήμερα Δευτέρα, στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, οι υποψήφιοι για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο μάθημα στο οποίο διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι την περασμένη Παρασκευή, ήταν αυτό της Νεοελληνικής Γλώσσας, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για «βατά » θέματα.

Την Τετάρτη 13 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων θα εξεταστούν σε ένα από τα μαθήματα: Ιστορία (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), Φυσική (Ο.Π. Θετικών Σπουδών), Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).

Το υπόλοιπο πρόγραμμα για τις Πανελλήνιες 2018 των ημερησίων και εσπερινών Γενικών Λυκείων

ΤΕΤΑΡΤΗ 13-6-2018: ΙΣΤΟΡΙΑ – Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ 13-6-2018: ΦΥΣΙΚΗ – Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ 13-6-2018: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ – Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ &ΠΛΗΡ/ΚΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15-6-2018: ΛΑΤΙΝΙΚΑ – Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15-6-2018: ΧΗΜΕΙΑ – Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15-6-2018: ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ – Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ
ΤΡΙΤΗ 19-6-2018: ΒΙΟΛΟΓΙΑ – Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΡΙΤΗ 19-6-2018: ΒΙΟΛΟΓΙΑ – ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

Πανελλήνιες 2018: Τι πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι κατά τη διάρκεια της εξέτασης

Φροντίζουμε να έχουμε απαραιτήτως μαζί μας τα εξής: Δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο, δελτίο εξεταζομένου Πανελλαδικών Εξετάσεων (καρτελάκι), τρία στιλό (μπλε ή μαύρου χρώματος), μολύβι, γόμα και ξύστρα, γεωμετρικά όργανα, όπου χρειάζονται.

Επίσης, ένα μπουκαλάκι με νερό ή χυμό και ένα ρολόι χειρός, ώστε να διαχειριζόμαστε σωστά τον χρόνο μας κατά τη διάρκεια της εξέτασης.

Διαβάζουμε τα θέματα αργά και προσεκτικά, ώστε να κατανοήσουμε πλήρως τι ζητείται, και ξεκινάμε από αυτά που γνωρίζουμε καλύτερα.

Αφού απαντήσουμε κάποιο ερώτημα, καλό θα ήταν να διαβάσουμε άλλη μία φορά την εκφώνηση. Ερωτήσεις που μας φαίνονται γνωστές και εύκολες χρειάζονται περισσότερη προσοχή. Ακόμη και αν κάποιο από τα θέματα δεν μας θυμίζει κάτι, δεν πρέπει να απογοητευτούμε. Μπορεί στη συνέχεια της εξέτασης να «καθαρίσει» το μυαλό μας και να το κατανοήσουμε.

Δεν αποκαρδιωνόμαστε από τυχόν δύσκολα θέματα και, κυρίως, δεν τα παρατάμε. Τα θέματα όσο δύσκολα φαίνονται σε εμάς άλλο τόσο δύσκολα θα φαίνονται και στους άλλους μαθητές.

Χρησιμοποιούμε, όπου χρειάζεται, το πρόχειρο (δηλαδή, τις τελευταίες σελίδες του τετραδίου).

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιμείνουμε για πολλή ώρα σε κάποιο θέμα που μας δυσκολεύει ιδιαίτερα, ούτε φυσικά να απογοητευόμαστε. Πρέπει να προχωρήσουμε, να αντιμετωπίσουμε τα υπόλοιπα ζητήματα και μετά να επιστρέψουμε στο ερώτημα που δεν λύσαμε και να αφοσιωθούμε σε αυτό. Γράφουμε ό,τι γνωρίζουμε, ακόμη και αν δεν είμαστε σίγουροι, δεν αφήνουμε κανένα ερώτημα χωρίς απάντηση.

Πηγή: iefimerida.gr